lukmat77 napisał(a):
- olej w zbiorniku płynu chłodzącego,
- wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia, powodujące wyrzucenie płynu na zewnątrz,
- silnik nie pracuje na wszystkie cylindry,
- wycieki oleju, bądz płynu w okolicach uszczelki pod głowicą,
w/w objawy mogą (lecz nie muszą) wskazywac na konieczność wymiany uszczelki pod głowicą
Ja też mam a4 z AFN'em.Niestety kilka objawów występuje u mnie:/
Olej w zbiorniczku z płynem chłodzącym,wysokie ciśnienie w układzie chłodzącym,wyrzucanie płynu. Samochodu używałem w mieście i nic nie zwracało mojej uwagi, że coś jest nie tak. Raz wyjechałem na trasę i zagotowało mi i wywaliło wodę ze zbiorniczka. Teraz jak obroty nie przekraczają 2000 to jest ok, temperatura do 90st. Na wyższych obrotach auto dymi i zaczyna się grzać. Zauważyłem też że przechodzi w tryb awaryjny,bo słabo reaguję na pedał gazu. Mam pytanie: co mnie czeka do naprawy?Czy wystarczy wymiana uszczelki i czyszczenie układu chłodzenia?Czy planowanie głowicy,rozrząd i coś jeszcze?