Beluczio wielkie dzięki. Co nieco się dowiedziałem ale najważniejszego alej nie wiem.
Beluczio napisał(a):
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28, Czujnik prędkości silnika - G28 - jałowy RPM za niski
Ten błąd to wynik iż na początku testu był wyłączony silnik. Gdyby faktycznie ten czujnik był uwalony to silnik by nie zaśpiewał.
Beluczio napisał(a):
258- Elektrozawór 1 - N88, Przełącznik Cewki 1 - otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)
i to mnie frapuje najbardziej. Nie mam pojęcia o co chodzi i nie wiem jak to ugryźć. Jeśli ktoś ma pomysł będę wdzięczny...
Beluczio napisał(a):
526 - Włącznik świateł hamowania - F, Przełącznik świateł hamulców - niewłaściwy sygnał (f)
to mnie nie interesuje póki co w ogóle.
Beluczio napisał(a):
521 - Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74
to drugi problem który mnie interesuje. Dużo szperałem w necie i znalazłem mniej więj to coś:
http://www.12v.org/engine/index.php?sec ... p=g74#listBeluczio napisał(a):
548 Zasilanie pamięci kodów usterek, Usterka napięcia systemu
To już wyeliminowałem. Regeneracja alternatora i wymiana akumulatora pomogły
Tak więc zależy mi najbardziej na tych dwóch które tak jak piszę nie mam pojęcia jak je ukłuć.