Śmigło powinno włączać Ci się między 93-95*C. Jeśli wentylator ma IIgi bieg, załącza się on od 102*C
Przy spokojnej jeżdzie w trasie temp. powinna być 88-90*C, bo w 87*C nominalnie otwiera się "termos". Dynamiczna jazda + korek w mieście = 100*C (przynajmniej u mnie, w silniku "JT" 120km, 2226ccm).
Jeśli pod machą masz tak jak na zdjęciu, to ewidentnie brakuje Ci kierownicy powietrza nach chłodnicą, czy masz tę kierownicę pod chłodnicą oraz między chłodnicą i silnikiem? Od poprawnego prowadzenia powietrza przez chłodnicę silnie zależy skuteczność oddawania przez nią ciepła, a więc (o ile termos jest otwarty...) temp. silnikia
pozdro
PS.: Z czystej ciekawości - dlaczego w podpisie masz "5 biegów na zawsze"?
Co tak fascynuje Cię w tej skrzyni