Temat 1:
Ostatnio zauwazylem ze moj statek lapie jakis dziwny blad. dzieje sie to po przelaczeniu na gaz, nie zawsze, ale czesto. jak juz sie to stanie to po ponownym przelaczeniu na benzyne obroty zamiast spasc do 600-700 skacza miedzy 800 a 1300. po wylaczeniu na chwile zaplonu wszystko wraca do normy. generalnie niema reguly wystepowania tej dolegliwosci ale wkurza mnie to strasznie bo startujac spod swiatel furmanka idzie jak bez piątego cylindra.
Pytanie: da sie jakos zdiagnozowac blad? pewnie NFa pod vag-a nie zapne? gdzies ostatnio na forum czytalem o kodach błyskowych - jak/czym/u kogo?
Ktoregos razu jezdzilem na benzynie kilkadziesiat kilometrow po miescie i tez zlapal blad. czy moze to byc wina sterownika wtrysku? mam taki drugi, moze by podmienic?
Temat 2:
Niedawno zaczol dzialac mi wskaznik temperatury. jak jezdze krotkie odcinki jest ok. jak robie dluzsza trase to po jakims czasie (30-60min) wskazowka opada do 70 stopni i tak stoi. minie troche czasu (20-30min) i znowu sie podnosi na 90-92 stopnie.
Pytanie: macie pomysl czemu tak sie moze dziac? moze byc to wina czujnika podajacego sygnal na deske?
_________________ Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm
|