.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:46:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 '97 1.8T]Dziwna praca turbo
PostNapisane: 19.gru.2007 15:32:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2006 18:35:36
Posty: 2
Lokalizacja: Białystok
Witam mam problem mam Audi A6 1,8T rok 1997 koncówka i od niedawan dziwnie pracuje turbo powyzej 2 tyś obr jak daje gazu dziwnie świszcze i czasmi szarpie jak odejmuje noge z gazu to słysze takl dzwiek jak bym mial blou offa i nie wiem co to moze byc??moze ktos cos doradzic co tomozebyc mniej wiecej albojak sprawdzic co to jest?? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 15:44:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wymień dv.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2007 10:06:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2006 18:35:36
Posty: 2
Lokalizacja: Białystok
jeszcze jak bys mogl wytłomaczycco tojest te DV bo za bardzo sienie oreirntuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 08:45:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
DV = Dump Valve czyli po polskiemu zawor upustowy.

Prawdopodobnie pracuje niestabilnie(zacina sie) i dlatego masz takie objawy.

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 10:58:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
A wg mnie jest po prostu nieszczelny. Trzeba go wymienić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 16:37:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2007 10:07:10
Posty: 11
witam
widze ze masz ten sam silnik co umnie mam pytanie odnosnie tego turbo czy to czuc wogóle bo umnie cos ni cholery no a ponoc sie kreci,jak bys mógł opisac wrazenia kiedy czuc jak przyspieszasz czy cos takiego pozdrawiam :)

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2007 16:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli chcesz wiedzieć czy ma odpowiednio mocy i momentu i ich przebieg jest odpowiedni, to wydaj te 150 zł. max , i jedź na hamownię.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: