Witam
Posiadam A4 1996 2.6 V6 zagazowane.
Zauważyłem że po przejechaniu ok 200km przy przyśpieszeniu szczególnie od 3500 tys obrotów auto traci moc i silnik nie równo pracuje.
To samo jest na benzynie i na LPG. (Z tego co wyczytałem na forum to gdzieś wypada zapłon i stukowce wysyłaja sygnał do kompa i on zmienia zapłon)
Sprawdzałem Vagiem są błedy czujnika stukowego 1 i 2 . I jeszcze jakieś sondy Lambda to low signal ( ale te nie zawsze sporadyczne )
Objawy te nie występują na krótkich trasach i przy spokojniej jezdzie. Tylko właśnie dłuższa trasa albo ostra jazda "but".
Po takiej ostrej jedzie też podłączalem vaga ale poza bledami stukowcow innych nie bylo, temp emu też ok
Moje przypuszczenia padaja troszkę na czujnik położenia wału (fiksuje jak sie nagrzeje i jak jest wysoka temp).
Widze że kolega dario9z miał podobny problem.
Czy odpięcie czujnika położenia wału nie powodowało błędów?
Jak myślicie co można jeszcze sprawdzić.
Dodam że przed wymianą świec też tak było, niedługo też przymierze się do wymiany kabli
Pozdrawiam
|