.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 20:50:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 100 C3 2.0 RT ] PROBLEM
PostNapisane: 02.sty.2008 10:11:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2007 21:02:53
Posty: 6
WITAM MAM AUDI 100 90R 2.0 RT SILNIK , COS MAM ZE SKRZYNIA JAK JEST ZIMNY TO NIE MA Z NIM ROBLEMÓW ALE JAK POCHODZI DŁUZEJ OKOŁO 1 GODZINY TO WRZUCAM BIEG OBROTY SĄ WYSKIE A AUTO JEDZIE POWOLI TAK JAK BY SIE SPRZEGŁ SLIZGAŁ STRACH WYPRZEDZAC BO ROBIE REDUKCJIE I TO SAMO OBROTY 4 - 4.5 TYS A JEDZI JAK BY MIAŁ 2.5 A JAK MU NIERAZ ODPUSZCZE GAZU TO TAK SZARPNIE JAK BY ZAŁAPAŁ A I TAK NIE JEDZIE JAK POWINIEN JAK KTOŚWIE W CZYM JEST PROBLEM PROSZE NAPISZCIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 14:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Hm - no jesli czasami sprzęgło trzyma dobrze, czyli obroty silnika i wałka skrzyni są identyczne, to zestaw "koło zamachowe + tacza sprzęgła + docisk" jest zapewne ok.
Obstawiam uszkodzony wysprzęglik. Po zdjęciu nogi z pedału sprzęgła sam pedał wraca do góry, ale nie cofa się popychacz w wysprzęgliku. Jeśli pozostaje jakiś nacisk na łożysko wyciskowe, to tak jakbyś jeżdził na lekko wysprzęglonym silniku. I może tak być, że silnik ma 4500 bor/min, a skrzynia tylko połowę, bo masz poślizg.
Zacznij od odpowietrzenia wysprzęglika. Jeśli nie pomoże - wymień go

:!!: przy okazji: przeedytuj tytuł tego tematu, żeby więcej osób wiedziało co Cię boli, zgodnie z resztą z wymogami forum. Samo PROBLEM to za mało :!!:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Ostatnio edytowano 02.sty.2008 17:12:01 przez cygaro-avant, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 15:02:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Oddaj tarcze i docisk do regeneracji i kup nowe lozysko oporowe. Masz albo zaolejona tarcze albo juz jest tak cienka ze nie utrzymuje napedu. Silnik chodzi na wolnych obrotach i jak lekko polozysz noge na pedale sprzegla i czujesz takie szarpanie to wiadomo , ze to koniec tarczy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: