ravros napisał(a):
Co może więc być przyczną?
Co najczęściej sie psuje i daje takie objawy?
Zostaw temat dobremu szpecowi. Sam tego ani nie zlokalizujesz, ani nie naprawisz. Wiem, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś ale to naprawdę nie jest robota dla początkującego użytkownika (bez urazy - mówię prawdę).
ravros napisał(a):
Może to być kończąca sie pompa wtryskowa?
Teoretycznie niby tak. Praktycznie jeszcze się z takim przypadkiem nie spotkałem.
Opisane przez Ciebie objawy są zbyt wyraziste i wskazują na inne części elementów wykonawczych niż układ paliwowy.
ravros napisał(a):
- auto po całej nocy odpala za pierwszym razem ale przez pierwsze 4 sekundy chodzi troche nierówno przy takiej temperaturze jak ostatnio -10C Jak było tak koło zera było wszystko ok
Na Twoim miejscu zająłbym się tą sprawą koniecznie, ale raczej na pewno nie ma to żadnego związku z poszarpywaniem podczas zmiany biegów.
PS: Niedawno zajmowałem się silnikiem (AFB), który szarpał niemiłosiernie w zakresie < 2200 obr/min (powyżej granicy 2200 też zresztą nie pracował prawidłowo) . Jak się okazało - z trzech różnych, wręcz niezależnych od siebie powodów. Właśnie dlatego zostaję w przekonaniu, że Twoim silnikiem powinien się zająć jakiś mechanik (żeby nie dopuścić do aż tak drastycznego stanu jaki opisałem powyżej) ... .