honolulu napisał(a):
Witam miałem identyczny problem, wymieniłem n75, wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem turbinę , nie pomogło. problem okazał sie błahy , nieszczelność w dolocie, miałem dziurawy kawałek gumowego węza w dolocie i to była przyczyna. Tak więc na początek dokładnie sprawdź cały dolot, po dokręcaj obejmy i złączki, sprawdź szczelność bo to może być przyczyna, łapie lewe powietrze i wchodzi w tryb awaryjny, a szkoda zabierać sie za turbo bo jest z tym trochę zabawy.
Pozdrawiam.
Dzięki za podpowiedź posprawdzam, ale z tego co piszą doswiadczeni koledzy czyszczenie kierownic/dolotu i tak jest nieuniknione
![n :/](./images/smilies/005.gif)
, a nie sądze, żeby było to kiedyś robione w mojej furce. Tak więc moja propzycja tak czy siak jest aktualna
A to wypluł VAG przed chwilą:
00575 - intake manifold pressure
17-10-control difference-intermittent
II to chyba coś z aktywacją programu, choć "wypluło go" w engine:
00553-shareware version. To decode all DTCs
31-10-please register/activate-intermittent
Robilem też dynamiczne 003 i 011. W trakcie robienia 003 odcięło przy 4100obr/min i pojawił się I błąd z tym że 17-00-control difference. Przy 011 dokręcil do końca.
Nie wiem jak wrzucić logi na forum, korzystam z open office i mam je zapisane w rozszerzeniu .ods
![n ->](./images/smilies/013.gif)
proszę o pomoc
Nie mogę też wejść w 000 (chyba mam niepelną lub niezarejestrowaną wersję), a prawie na 100% mam walniety kąt (problemy z rozruchem na zimno)
Jak mozna aktywować/zaktualizować Vaga 311-2 lub najchętniej zdobyć Polską wersję??