.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 20:51:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 1.9TDI AFN] Poszukuje speca od suszary (dolnosląskie)
PostNapisane: 05.sty.2008 23:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Witam Szanowne grono ;)

Nastąpił niestety ten dzień, kiedy pojawił się problem z niuńką.
Po mocnym przyciśnięciu na III, auto jak gdyby "traci turbinę" (tryb awaryjny :?:) " brak przyśpieszenia, v max ok 110km/h .
Dzieje się to do czasu kolejnego odpalenia. Narazie na 5 prób zdarzylo się to dwa razy. Nie chciałbym takiej niespodzianki podczas wyprzedzania, będac w połowie TIRa :/
Poczytałem trochę, więc wydaje mi się że to nieszczęsne kierownice (konkretne przepalenie nie pomaga) lub N75. Jutro zobacze czy vag coś pokaże...

Nosiłem się już od dłuższego z zamiarem wyczyszczenia turbiny i dolotu, teraz jestem zmuszony. O ile za dolot mógłbym się zabrać sam, o tyle turbiny wole nie popsuć.
Przeglądałem "wszystkie polecane" i niestety bieda w dolnośląskim. Jest niby kilka "diesel service" w okolicy, ale szczerze bardziej ufam i wolałbym dać zarobić któremuś z Kolegów, jeśli są tacy w okolicy :peace:

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 14:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Witam miałem identyczny problem, wymieniłem n75, wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem turbinę , nie pomogło. problem okazał sie błahy , nieszczelność w dolocie, miałem dziurawy kawałek gumowego węza w dolocie i to była przyczyna. Tak więc na początek dokładnie sprawdź cały dolot, po dokręcaj obejmy i złączki, sprawdź szczelność bo to może być przyczyna, łapie lewe powietrze i wchodzi w tryb awaryjny, a szkoda zabierać sie za turbo bo jest z tym trochę zabawy.
Pozdrawiam.

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 15:25:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
honolulu napisał(a):
Witam miałem identyczny problem, wymieniłem n75, wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem turbinę , nie pomogło. problem okazał sie błahy , nieszczelność w dolocie, miałem dziurawy kawałek gumowego węza w dolocie i to była przyczyna. Tak więc na początek dokładnie sprawdź cały dolot, po dokręcaj obejmy i złączki, sprawdź szczelność bo to może być przyczyna, łapie lewe powietrze i wchodzi w tryb awaryjny, a szkoda zabierać sie za turbo bo jest z tym trochę zabawy.
Pozdrawiam.

Dzięki za podpowiedź posprawdzam, ale z tego co piszą doswiadczeni koledzy czyszczenie kierownic/dolotu i tak jest nieuniknione :/ , a nie sądze, żeby było to kiedyś robione w mojej furce. Tak więc moja propzycja tak czy siak jest aktualna :!!:

A to wypluł VAG przed chwilą:
00575 - intake manifold pressure
17-10-control difference-intermittent
II to chyba coś z aktywacją programu, choć "wypluło go" w engine:
00553-shareware version. To decode all DTCs
31-10-please register/activate-intermittent

Robilem też dynamiczne 003 i 011. W trakcie robienia 003 odcięło przy 4100obr/min i pojawił się I błąd z tym że 17-00-control difference. Przy 011 dokręcil do końca.

Nie wiem jak wrzucić logi na forum, korzystam z open office i mam je zapisane w rozszerzeniu .ods -> proszę o pomoc

Nie mogę też wejść w 000 (chyba mam niepelną lub niezarejestrowaną wersję), a prawie na 100% mam walniety kąt (problemy z rozruchem na zimno)
Jak mozna aktywować/zaktualizować Vaga 311-2 lub najchętniej zdobyć Polską wersję??

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 16:02:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
No dokładnie, też poruszałem mój problem na forum, i doświadczeni koledzy mówili o zapieczonych kierownicach, moja audiczka afn r.98 tyle lat myślałem ze zapieczone ale po rozebraniu nic nie było troszkę sadzy, jak sztanga chodzi bez zacinania przy turbo to powinno być ok.
Sprawdzając vagiem po analizie też były sugestie, że to turbo, a jednak to coś innego. Pisze bo objawy były identyczne na początku sporadycznie, w pewnym momencie podczas jazdy tracił moc, zgasiłem odpaliłem i było długo ok, w miarę upływu czasu problem powtarzał sie ze zwiększoną częstotliwością.
Długo szukałem usterki wymieniając niepotrzebnie, sprawne elementy, problemem był sparciały gumowy przewód, miał dziurę od spodu, z wierzchu wyglądał cacy :)

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 18:39:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
honolulu posprawdzam wg Twojej rady, a na pierwszy rzut oka mocno wydaje się być sfatygowany wężyk z gruszki do N75.

Mam już logi

011:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... tacja1.jpg
003:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... tacja2.jpg - tak jak pisałem wyżej-odcieło przy 4100


I mam jeszcze pytanko odnośnie rozruchu sztangi (zassałem film Baskecika :peace: ), nie wiem w ktorym momencie nią ruszać (przy włączonym czy wyłączonym motorze)

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 20:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2.5TDI16V napisał(a):
honolulu napisał(a):
Nie wiem jak wrzucić logi na forum, korzystam z open office i mam je zapisane w rozszerzeniu .ods -> proszę o pomoc


Wyeksportuj je do PDF`a, jest taka ikonka na górze w menu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 22:01:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Baskecior napisał(a):
Wyeksportuj je do PDF`a, jest taka ikonka na górze w menu.


Ano jest faktycznie, ale co zrobić dalej z .pdf -> to tak na przyszłość chciałbym być mądzrzejszy, bo logi już udało mi się wrzucić.
Przy okazji Baskecior dzięki za filmy instruktażowe :!!: :!!:

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: