.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 11:42:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 TDI] Prosba o analize logow
PostNapisane: 03.sty.2008 01:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Witam, prosze o analize logow.. VAG-COM 311.2.. z tego co znalazlem mam kat wtrysku do regulacji .. i obawiam sie ze to najmniejszy problem :).. problem z niunia to przerywanie.. opisywalem to jakis czas temu tutaj -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

zrobilem komplet logow wg opisu meszruma a wlasciwie mam nadzieje ze zrobilem :D

http://bod.ovh.org/logi/000basic.JPG

http://bod.ovh.org/logi/003basic.JPG

http://bod.ovh.org/logi/004basic.JPG

http://bod.ovh.org/logi/011basic.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn000.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn001.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn003.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn004.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn008.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn010.JPG

http://bod.ovh.org/logi/dyn011.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me000.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me001.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me003.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me004.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me007.JPG

http://bod.ovh.org/logi/me013.JPG

problem mam z BS
Cytuj:
- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START;

zebym nie wiem ile czekal nie mam w polu drugim LATE, czy early czy cokolwiek.. zreszta przy MB 014 i 018 nie moglem zalogowac bo mialem error.. co jest nie tak?
Aha bledow ogolnie nie mialem, ale po zrobieniu BS 004, w fault codes zalogowalo mi VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 D
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D21
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00215
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent


z tego co poczytalem i z tego co rozumiem ze najwiekszy problem mam z pompa, a wlasciwie chyba mechanikami ktorzy ja uszczelniali.. bo spartolili robote, czy sie myle? Powiedzcie mi prosze co z reszta? przeplywomierz, turbina/n75 etc? Z gory dziekuje, pozdrawiam..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 23:54:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Przeczytawszy te wszystkie odnośniki ;) tak na oko (bo tylko tak moge powiedzieć) że osobiście podmieniłbym pompe wtryskowa na inną.

To auto przerywa na postoju ? w czasie jazdy ? na zimym ? na ciepłym ? pod pełnym obciążeniem (jeżeli w czsie jazdy) ?

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 00:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
na postoju nic zlego nie zauwazylem na cieplym.. na zimnym zaraz po odpaleniu

jazda
na zimnym jest masakra - przerywa, trzesie buda dosc czesto..
trzesie buda, ale przerw takich jak przy przyspieszaniu nie zauwazylem..

na cieplym jest w miare elegancko.. przerywa [ szarpniecie jakby odcinalo paliwo na 1,2sec, nie wiem jak to inaczej opisac :D albo ktos mi zalozyl lancuch na hak :D] glownie przy wcisnieciu gazu, nie do deski, bo tak nie jezdze.. no i chyba do deski jak sie wcisnie to nie przerywa, przynajniej przy testach vagiem ani razu nie przerwalo.. ale zanim sie zagrzal [normalna jazda] to kolorowo nie bylo... :(
btw, dzieki za odzew ;)

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 08:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ewidentnie leży regulacja dynamicznego kata wtrysku - umiera regulator początku kata wtrysku.
Zrób tak jak zasugerował Ci Rogal.
Turbo i przepływomierz ok, statyczny kąt wtrysku do korekty, ale on akurat w tym przypadku nie ma wpływu na błąd 550.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 20:36:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
hm.. to lipa troche.. pytanie, szukac nowej czy regenerowac o ile w ogole sie da ? jak tak to gdzie?
z tego co patrze ze zdjec i szukam/czytam w necie to byly rozne.. nie chce mi sie leciec do garazu zeby zobaczyc wtyczke.. ale nr mam takie 460 404 986 i ten drugi, VW chyba 028 130 115A.. ale pamietam ze przy kablu/wtyczce ktos dobrze kombinowal..

jeszcze jedno, moze to byc przez wtryski? jak je sprawdzic? vag? czy tylko podmiana ?

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 11:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 10:51:15
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Miałem coś takiego przy poprzedniej Audi. Dałem auto do pompiarza ale ostatecznie wyszło na to, ze było coś nie tak z doładowaniem. O ile się nie mylę doładowanie było za duże i komputer głupiał czy coś w tym stylu. Nie wiem czy czasem nie było coś z zaworem sterującym pracą turbiny. Spróbuje się dodzwonić do kolesia który mi to robił i napisze jeszcze co dokładnie było. Z pompą paliwową jak masz możliwość mógłbyś podmienić bo to też jest możliwe. Ja dodatkowo bym spróbował popuścić trochę obudowę pompy (delikatnie) i młoteczkiem puknąć w dół (dosłownie o milimetr), lub w górę. Rozmawiałem z pompiarzem mówił że często to wystarczy a kasują po 200zł.

Możliwe że to będzie także wtrysk sterujący. Najlepiej podmienić jak masz możliwość.

Acha nie brałem pod uwagę Logów, tylko moje niewielkie doświadczenie motoryzacyjne.

_________________
Scorpio 2.0 DOHC - Kiedys
100 2.3 88r. (136hp) Sedan - Kiedys
Passat 1.9TD (75hp) Kombi - Kiedyś
B4 1.9TDI 94r. (110hp) Sedan - Kiedyś
B4 1.9TDI 94r. (90hp) Kombi - Kiedyś
A4 1.9TDI 97r. (110hp) Sedan - Kiedyś
A6 2.5TDI 98r. (150hp) Kombi - Kiedyś
A6 2.5TDI 98r. (150hp) Kombi - Kiedyś
Opel Omega 2.5TD 94r. (130hp) - Kiedyś
Honda Civic 99r. (90hp) Hatchback - Teraz
A6 2.5TDI Q (BAU) (180hp) Kombi - Teraz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 21:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
dzieki, cos wykombinuje.. wiadomo ze najlepiej byloby podmienic pompe i zobaczyc co bedzie sie dzialo, ale to w moim przypadku nie latwa sprawa... o okolicznych mechanikach moge zapomniec, bo nie wiedza nawet nic o TDI.. do nie ktorych to na wymiane klockow strach jechac :D
a znalezc kogos kto da podmienic pompe ze sprawnej audiczki i "grzebac" to mozna zapomniec.. zreszta nie wiem czy bym sie za to bral, bo nie znam sie na tym :)
ale cos sie wymysli :)

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: