Witam.Wymieniałem ostatnio uszczelniacze wału i wałka w silniku jak w tytule i po złożeniu okazało sie że nie chodzi na jeden gar w ogóle bo po odłączeniu przewodu na wysokich obrotach własnie ze świecy przy tym cylindrze nic sie nie dzieje tj, nie słychac róznicy.... Na paliwie chodzi tragedia a na gazie lepiej. Oczywiscie kopułka nówka jak i palec plus przewody i świece.Wszystko BERU. Nie rozumiem dlaczego cały czas ten jeden gar jest zalany. Jest to wtrysk jednopunktowy(niewiem czy dobrze napisałem oznaczenie silnika w tytule) i po odłączeniu zasilania w paliwo jak chodzi na gazie jest dokładnie to samo. Może coś z zaworem jest nie tak i jest cały czas otwarty?? niewiem pomózcie....
_________________ czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
|