Mik75 - odepnij (
najpierw minus, plusa "nie ruszaj") aku,
koniecznie na wyłączonym zapłonie i z kluczykiem wyjętym ze stacyjki.
Otwórz obudowę komputera sterującego (ECU) i odepnij z niego wtyczki w celu sprawdzenia, czy nie ma tam wilgoci (oraz sprawdź dokładnie czy styki nie zaśniedziały). Oczyść, przedmuchaj, poskładaj. Zapnij klemę (najpierw plusową jeżeli byłą zdjęta, potem minusową -
koniecznie w takiej kolejności !!!).
Włącz zapłon, podłącz (V-C, polskiego VAGa, cokolwiek podobnego)
urządzenie diagnostyczne, wybierz sterownik silnika (kanał 01) i wejdź w blocki wartości mierzonych. W grupie 000, w kolumnie nr 3 (pomijając czas logowania) powinieneś zobaczyć wartość "0" (jeżeli będzie inna, to źle). Jeżeli odczytasz "0" - zacznij powoli naciskać pedał gazu aż do oporu - przy którym powinno się pojawić "255". "Odpuszczając" pedał wartość "255" powinna płynnie "powracać" w stronę "0". Jeżeli taki test wypadnie pozytywnie - masz problem z głowy. Jeżeli nie uzyskasz wartości "skrajnych" lub zauważysz "skokowe" zmiany wartości w 3 kolumnie - będziesz musiał zainteresować się "pedałem gazu".
Krótko mówiąc - Basket ma 100% racji ale życzę Ci i mam nadzieję, że nie zaistnieje konieczność wymiany ECU
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.