Czesciowo doszedłem co jest grane.
Sam czujnik jest w porzadku instalacja tez, wychodzi na to ze w skrzyni biegow musial na osi uszkodzić sie, oderwac magnes na ktory reagowal czujnik.
W samym czujniku jest kontraktor ktory zwiera styki w momencie jak w jego poblizu przesunie sie kawalek magnesu. A wiec opornosci nie wykaze zadnej gdyż nie jest to czyjnik elektromagnetyczny.
I teraz pytanie nastepne czy aby dostac sie do tego magnesu trzeba bedzie wyciagac skrzynie biegów? Bo jesli tak no to mam problem bo czas i robocizna beda strasznie kosztowne.
Zalezy mi na sprawnym dzialalniu czujnika ze zwzgledu na sytuacje jaka obednie mamy na drogach czyli fotoradary a te potrafia strzelic fotke juz jak przekroczysz 10 km/h a mandaty nie naleza do przyjemnych.
Tak wiec prosze o pomoc w wyjasnieniu mi tego problemu.
_________________ Audi 100 C4 Quattro V6 2,8 rok 1991
full wypas, klima, elektryk, szyberdach, skóra ABS
|