.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 17:55:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4] 2.8 v6 quattro układ chłodzący
PostNapisane: 14.lut.2008 02:52:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
Wiecie moze czemu wywala mi spod korka plyn chlodzacy to znaczy od czego moze byc az tak duze cisnienie ze tak sie dzieje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 04:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
opisz dokładniej sytuację (kiedy, ile, itp.), bo jeśli miałeś PEŁNY układ zimnej cieczy, potem po zagrzaniu go otwierasz, to zawsze ci wywali (płyn zwiększa objętość po nagrzaniu), i poza tym, że masz go wtedy za dużo, to jest wszystko ok (że ci wywala :) )

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 10:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
ale o to chodzi ze mam go na minimum i mi wywala i to wywala z dobrego litra ale korka nie odkrecam tylko to samo tak przez zakrecony. A czy pod korkiem nie powinno byc sprezyny??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 12:02:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
dobry korek powinien upuszczać ciśnienie w zbiorniczku!!! jesli ci wywala to zacznij od wymiany korka!! moze to on jest przyczyną a jeśli nie to może to być pęknięta głowica skoro robi sie tak wysokie ciśnienie (sprawdź czy woda wydechem nie leci to jest jeden ze skutków pęknięcia głowicy) potem uszczelke pod głowicą, w ostateczności niewydolność pompy wody!!! tak było u mnie!! tez wywalało płyn!!! na początku myslałem ze to korek dopoki po tygodniu jazdy nie miałem wycieku pod samochodem!!! przyczyną była rozszczelniona pompa wody. jesli nie daj boże pompa wody to radze ci nie jezdzić dopoki jej nie wymnienisz. pozdro

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 14:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
trochę więcej konkretów poprosił bym to i odpowiedzi będą konkretniejsze :D

ja miałem walnięty termostat i zawieszał sie otwierał, zamykał kiedy chciał ....
i w pewnym momencie nauki jazdy siostry ciotecznej jazda na jedynce gaz sprzęgło itd.... :peace: widzę chmurkę dymu z pod maski no i wyłączam silnik zaglądam a tam płyn wywala :(

a jak u ciebie z temperaturą silniczka ?

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 23:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
a u mnie temperatrura jest zawieszona na 110 stopni wiec nie wiem jak z temperatura no to byc moze pompa wody tez tak myslalem bo jpod obciazeniem okolo 2000 obrotow mi cos klekocze a korek jest ok bo mwczesniej tak nie bylo. Co do uszczelki to sie troche przepaca. Dokladnie jest tak ze mam stan dobry plynu przykladowo przejade kawalek to sie robi go strasznie malo a jak zatrzymam sie i zgasze silnik i odkrece korek to stan powraca do poprzedniej pozycji wiec nie wiem co moze byc przyczyna. a ostatnio to nawet nawiew kabiny mi padl bo nie chcialem przegrzewac samochodu to wlaczylem na maksa i po jakims czasie okolo 60 km przestal dzialac.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: