.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 17:57:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 b5 1.8 ADR 97rok ] Gaśnie na wolnych obrotach
PostNapisane: 26.sty.2008 16:39:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Witam wszystkich,wczoraj jechałem do pracy i z powrotem ,jakieś 50 kilometrów i wszystko było w porządku, ale dzisiaj rano po odpaleniu silnika po sekundzie zgasł,po ponownych odpaleniach również gaśnie ,dopiero po wciśnięciu pedału gazu wchodzi na obroty ale po zdjęciu nogi z gazu momentalnie gaśnie.Nie zauważyłem żadnych innych objawów oprócz tego jednego,ale bardzo uciążliwego.Proszę o jakieś podpowiedzi,dodam że jest zainstalowany gaz BRC SEQUENT 24 ,ale na benzynie to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 23:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
wykaz bledow z VAGa? czy przy gasnieciu jest falowanie czy odrazu ida obroty w dol? stan akumulatora?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2008 23:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Nie podłączałem do Vaga,jestem w Norwegii i taniej będzie zakupić i zamówić V.A.G w Polsce niż iść tutaj do mechanika,tylko jeszcze niewiem jaki,obroty raczej nie falują odrazu idą w dół po ściągnięciu nogi z gazu,z akumulatorem to raczej nie ma wspólnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 00:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
martinno napisał(a):
z akumulatorem to raczej nie ma wspólnego.
jak by nie mialo to bym nie pytal
w tych silnikach obroty biegu jalowego sa ustawiane za pomoca przepustnicy. jak zerkniesz to zobaczysz ze mimo tego ze gaz jest sterowany linka to ida tam przewody elektryczne ustawiajace przepustnice w odpowiednim polozeniu aby obroty sie utrzymywaly na ustalonym pozomie. mozesz miec tak jak moj kolega w passacie ze przepustnica byla juz na maksa wychylona i nie mogla ustawic obrotow. wazne jest sprawdzenie VAGiem bo moze to byc zupelnie cos innego niz pisze choc stawiam na to.
U mojego brata w A4 1.8 podczas takich objawow trzeba bylo wymienic akus ale u niego przy gasnieciu dodatkowo zapalala sie kontrolka poduszki.
zakup interfejs Viakena a program mozna sciagnac, do sprawdzenia bledow wystarczy

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 12:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
MiKev napisał;
Cytuj:
zakup interfejs Viakena

Ale nie mam pojęcia który wybrać z tej ofertyhttp://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5
Jaki będzie najlepszy?Proszę o podpowiedz
Dodam że będe go podpinał pod laptopa
Stan akumulatora to 12,4 mierzone 2 minuty po ściągnięciu klem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 16:24:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
martinno napisał(a):
MiKev napisał;
Cytuj:
zakup interfejs Viakena

Ale nie mam pojęcia który wybrać z tej ofertyhttp://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5
Jaki będzie najlepszy?Proszę o podpowiedz
Dodam że będe go podpinał pod laptopa
Stan akumulatora to 12,4 mierzone 2 minuty po ściągnięciu klem.


A jaki czas po zgaszeniu auta??
Jeśli chwilępo to wynik jestprzerażający.Jeśli mierzyłeś conajmniej 0,5h po zgaszeniu auta to ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 16:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Całą noc stało ,rano ściągłem klemy i po 2 minutach zmierzyłem napięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 17:28:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
martinno napisał(a):
Całą noc stało ,rano ściągłem klemy i po 2 minutach zmierzyłem napięcie


Czyli jest dobrze.
Zanim zvagujesz auto możesz wymontować przepustnicęi dobrze ją wyczyścić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 22:08:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Ponawiam pytanie ,jakie urządzenie wybrać z tej stronki http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5
najlepszy do mojego autka,proszę o podpowiedz.Jak będę miał chwilę to przeczyszczę przepustnice,ale wolał bym pierw podpiąć V.A.G.a aby nie dodawać sobie roboty.Proszę o pomoc w wyborze urządzenia ,bo jestem zielony.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 22:34:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ADAM 12 napisał(a):
martinno napisał(a):
Całą noc stało ,rano ściągłem klemy i po 2 minutach zmierzyłem napięcie


Czyli jest dobrze.
Zanim zvagujesz auto możesz wymontować przepustnicęi dobrze ją wyczyścić ;)
Adam nie wiem czy robiles juz w tych autach ale jednym slowem jest to przesrane. tak czy inaczej nie zaszkodzi jej przeczyscic wrecz pomoze. Adaptacji nie musisz przeprowadzac odrazu bo [przepustnica tak czy inaczej sie ustawi jakos ze nie powinno byc problemu z jazda ale warto to zrobic jak juz bedziesz mial VAGa.
kup KKL OBD2 i bedzie chodzil, z interfejsem dostaniesz VC 409 ale nie jestem pewny czy bedzie mozliwe przeprowadzenie adaptacji.
(taki ja mam)http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=171

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 20:25:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Proszę o poradę,czy ten interfejs nie bedzię lepszy od tego z Viakena?http://moto.allegro.pl/item298321783_interfejs_vw_audi_seat_skoda_vag_obd2_usb_od_ss_fv.html


Ostatnio edytowano 29.sty.2008 20:31:08 przez martinno, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 20:27:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
MiKev napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
martinno napisał(a):
Całą noc stało ,rano ściągłem klemy i po 2 minutach zmierzyłem napięcie


Czyli jest dobrze.
Zanim zvagujesz auto możesz wymontować przepustnicęi dobrze ją wyczyścić ;)
Adam nie wiem czy robiles juz w tych autach ale jednym slowem jest to przesrane. tak czy inaczej nie zaszkodzi jej przeczyscic wrecz pomoze. Adaptacji nie musisz przeprowadzac odrazu bo [przepustnica tak czy inaczej sie ustawi jakos ze nie powinno byc problemu z jazda ale warto to zrobic jak juz bedziesz mial VAGa.
kup KKL OBD2 i bedzie chodzil, z interfejsem dostaniesz VC 409 ale nie jestem pewny czy bedzie mozliwe przeprowadzenie adaptacji.
(taki ja mam)http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=171


Robiłem.Kila razy.Nie ma tragedii ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 18:41:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Witam wszystkich.Po podłączeniu V.A.G.a wykazało błędy w silniku oraz w immobilajzerze,proszę o podpowiedz co z tym dalej robić.
Kod:
17953   Nie znany kod błędu
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
561   Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
   przekroczona wartość adaptacji - mnożenie  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17916   Nie znany kod błędu
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17967   Nie znany kod błędu
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1165   Jednostka sterująca przepustnicy -J338
   nie osiągnięta wartość kontrolna
17913   Nie znany kod błędu
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978   Moduł sterujący zablokowany - 
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY


1176   Klucz
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 22:14:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Najbardziej powinie Cię martwić błąd 1165.Co oznacza ?? Przepustnica do czyszczenia i należy przeprowadzić adaptację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 22:57:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Dziękuje za odpowiedz,jak będę miał chwilę to zabiorę się za czyszczenie przepustnicy i dam znać czy pomogło.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 23:41:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ADAM 12 napisał(a):
Najbardziej powinie Cię martwić błąd 1165.Co oznacza ?? Przepustnica do czyszczenia i należy przeprowadzić adaptację.
potwierdzam to co napisal ADAM 12. po czyszczeniu mozesz miec objaw chwilowego zawieszanai sie przy obrotach 1000-1500 (moze to byc ale nie musi) nie przejmuj sie bo zwsze po okolo 5 minutach jazdy wszystko sie normuje. Podczas pracy nad ADR mam zawsze sruby 8milimetrow i wtykam je w weze od plynu zeby go zbyt wiele nie ucieklo, no chyba ze bedzie bez plynu, jak bys chcial plyn wylac z ukladu to kolo termostatu (w kierunku do przodu auta) jest sruba (nie pamietam na 17czy 19 klucz) nia mozna spuscic plyn. zaopatrz sie w klucz 7 oczkowy-plaski bo moze byc przydatny do odkrecenia opasek, srubokretem moze byc ciasno.
Pamietaj zeby silnik nie byl zbyt goracy.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2008 17:02:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Witam wszystkich.Wykręciłem dzisiaj przepustnice i przeczyściłem, jednak wystąpił inny problem,otóż niewiem jak to się nazywa i do czego służy ale jest to złamane,nie wiem czy element ten powinien być gumowy czy raczej plastikowy ale jest stwardniały, zamieszczam fotki.Do tego idzie wąż gumowy który jest podpięty do plastikowej rury która jest połączona z przepustnicą.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... c0607.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccd ... 3bcac.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/555 ... 4b09d.html
Proszę o informacje jak to się nazywa oraz gdzie można by to kupić w Polsce,ponieważ ceny w Norway są kosmiczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 19:07:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Czy ktoś wie jak zaadoptować przepustnice programem Polski Vag 2.5?
Po przeczyszczeniu są problemy z wchodzeniem na obroty silnika.
Program ten kupilem na allegro wraz z interfejsem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 19:40:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2005 19:42:47
Posty: 42
Lokalizacja: UK
Element na zdjeciach to rura odmy. Mialem to samo-byla peknieta. Cena w Polsca to ok.100zl. Moze znjdziesz to na:
www.fota.pl albo w e-sklepie intercars'a.
Do adaptacji przepustnicy nie potrzebujesz vaga. Zaloz nowa rure albo sklej tymczasowo klejem lub tasma ta co masz, musi byc szczelna i wszystko od skrzyni korbowej do przepustnicy drozne.Odlacz akumulator na 10 min. Poslkladaj cala przepustnice i rury. Podlacz akumulator. Wloz kluczyk do stacyjki przekrec zaplon i czekaj ok 1 min ( nie mozesz dotykac pedalu gazu w tym czasie) potem odpal saomchod zrob 10 km normalnej jazdy i powinno byc wszystko ok. Jezeli rura szczelna i czysta przepustnica szczegolnie jej krawedzie to musi byc dobrze.
Jezeli to nie pomoze to co innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 15:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
Po przeczyszczeniu przepustnicy wyskakuje błąd
Cytuj:
16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)

Gdzie ten czujnik się znajduje?Czy jest konieczność wymiany go?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: