.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 19:40:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG] Nieładnie pracuje... (naprawione)
PostNapisane: 11.lut.2008 16:19:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Czesc.
Autko ponad tydzien nie palone, stoi na polku(wilgoć ?) i jest problem w tym że pracuje tak jakby nie na wszystkie gary. Dołączam video z dzwiekiem. Od czego zaczac poszukiwania?
http://www.wrzuta.pl/film/aWzsgx2oCP/pa ... _z_5_garow

_________________
Bart


Ostatnio edytowano 22.lut.2008 20:32:45 przez LykaN, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 16:32:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Tak na pierwszą myśl to przychodzi mi wilgotna kopułka, palec lub przewody. Często pod tą czarną osłoną na kopułce potrawi zebrać się wilgoć.

Rozbierz to przeczyść, sucha szmatką i drobnym papierem ściernym styki.

Jak nie pomoże to będzie można dalej mysleć.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 21:45:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Kopułka cacy, czysta sucha, weglik idealny. Szukamy dalej. Czekam na goscia z urządzeniem do pomiaru cisnienia w garach i doczekac sie go nie moge...nie wiem od czego zaczac, dlatego pytam.Swiece maja ok 3000 nalatane wiec to nie to. To sie stało NAGLE. Zero objawów nic nic. Po prostu odpalam po dłuzszym postoju i auto pracuje jak polonez na zatkanej jednej gardzieli.
EDIT:
Na ciepłym tak samo wyglada wszystko.

Z innej beczki - wtryski NF to to samo co NG? Bo leża...nie wiem czy sie przydadza. Ale to chyba to samo bo NG a NF to newiele sie rożniły

_________________
Bart


Ostatnio edytowano 11.lut.2008 21:53:47 przez LykaN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 21:51:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nawet nowe świece nie gwarantują poprawnej pracy :jezor:
a cisnienie sobie daruj bo niby od czego by zniknęło ponoć nie jeździłes przez tydz. Jak nie WN to poluzuj nakrętki przewodów wtrysków na rozdzielaczu by zlokalizować trefny cylinder jesli to kłopoty ukł. wtryskowym - w co watpie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 21:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Czasami w takich przypadkach sprawdza się stara zasada: Samo się zepsuło, samo się naprawi :peace:

A tak na poważnie,może poprostu spróbuj go porządnie rozgrzać i przegonić trochę :):

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 22:03:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
nawet nowe świece nie gwarantują poprawnej pracy :jezor:
a cisnienie sobie daruj bo niby od czego by zniknęło ponoć nie jeździłes przez tydz. Jak nie WN to poluzuj nakrętki przewodów wtrysków na rozdzielaczu by zlokalizować trefny cylinder jesli to kłopoty ukł. wtryskowym - w co watpie.


Co do cisnienia..stało mi sie kiedys w innym aucie ze na luzie znikad mi wypaliło dziure miedzy 4 a 5 garem wiec to nie ma reguły.
Co do pomaru cisnienia to chodiz mi o to ze jak zmierze cisnienie to wbede wiedział czy wywaliło uszczelke czy szkukac gdzie indziej. O to mi chodzi.
@Mauzer - jak je popuszcze to co sie ma dziac? pojedynczo pusczac czy jak? Auto pracuje i pokolei puszczam i słycham czy jak? prosze - objasnij.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 22:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
gulash napisał(a):
Czasami w takich przypadkach sprawdza się stara zasada: Samo się zepsuło, samo się naprawi :peace:

A tak na poważnie,może poprostu spróbuj go porządnie rozgrzać i przegonić trochę :):


Tak go przegoniłem osttanio ze poszedł dym o zapachu spalonej opony spod maski. Najgorsze to ze nie wiem skąd ten dym i kto to zepsuł ;-P i jaka była przczyna smierdzacej opony spod silnika ..poł osiedla zadymiłem...a auto jedzie ale na 4 gary.

To co napisane o spalonej gumie to juz pisałem wczesnej ale nikt se nie przejął....ot stary zgieł:) to nie V6 2.5 TdI...uuh uh... Oprocz tych inne tez sie wywalają silniki... Stan faktyczny sie nie zmienia. Nie kopci a nieładnie pracuje]

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2008 22:35:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
A to sorry bo nie doczytałem :|
Jeżeli przed tym postojem już coś było nie halo to jakaś grubsza sprawa pewnie.

LykaN napisał(a):
To co napisane o spalonej gumie to juz pisałem wczesnej ale nikt se nie przejął....ot stary zgieł to nie V6 2.5 TdI...uuh uh... Oprocz tych inne tez sie wywalają silniki... Stan faktyczny sie nie zmienia. Nie kopci a nieładnie pracuje


Bo do 2,5 TDI każdy głupi sobie ściągnie VAG-a z netu, kupi fejsa na alledrogo, przeczyta poradnik jak zrobić logi, wrzuci na forum i zawsze się znajdzie ktoś kto z logów wykmini przyczynę :diabel:

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 20:37:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Naprawili mi chłopaki autko w http://www.quattro-service.pl/ Do wymiany swiece (co sie dziwie bo mało jezdze, więcej busami latam, swiece NGK mają może kilka tysiecy km przelatane) i kable WN (te mają prawo bo Hitlera pamietają) a i kopułka była odwrotnie załozona :): o 180 stopni obrócona...ciekawe...Żródło dymu o zapachu spalonej gumy nieustalone. Autko zamiata jak złoto :peace:

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 22:30:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
LykaN napisał(a):
Naprawili mi chłopaki autko w http://www.quattro-service.pl/ Do wymiany swiece (co sie dziwie bo mało jezdze, więcej busami latam, swiece NGK mają może kilka tysiecy km przelatane) i kable WN (te mają prawo bo Hitlera pamietają) a i kopułka była odwrotnie załozona :): o 180 stopni obrócona...ciekawe...Żródło dymu o zapachu spalonej gumy nieustalone. Autko zamiata jak złoto :peace:


gdybyś przeczytał to co napisałem to auto by już na drugi dzień jeździło.

p.s założyć odwrotnie kopułki się nie da chyba że jest sie ślepym i sparaliżowanym :D
Co do tego dymu spod maski to moge podpowiedzieć ale po co :jezor:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: