gkorzen napisał(a):
1. po pierwsze sprawdzić na vagu kąt wtrysku, ew. czy pasek z przodu auta nie przeskoczony,
2. sprawdzić vagiem poprawniość nastawnika na pompie
3. wtrysk sterujący
4. i najważniejsze NIE JEŹDZIĆ
5. Jeśli masz przeskoczony (wyciągnięty pasek rozrządu - sprawdź ręcznie czy ma luz czy nie, jak również jak bardzo pracuje napinacz paska wieloklinowego - jeśli bardzo to jest bicie na kole pasowym wału korbowego a to znaczy na bank przeskoczony pasek rozrządu) - OBLIGATORYNIE WTEDY NIE JEŹDZIĆ.
Coś podobnego przerabiałem u siebie na szczeście do wymiany poszedł pasek napinacz pompa wody, koło zębate wału korbowego i najdroższe koło pasowe wału korbowego. Z robotą ok 1500. Silnika po twoich objawach zgasł w czasie jazdy na luzie nie mogąc ustabilizować obrotów jałowych i już nie zapalił.
jakie moga byc konsekwencje jazdy takim wlasnie autem?