lukt5 napisał(a):
Patrzylem i dochozi tam jakas wtyczka bo to jest silnik ze zmiennymi fazami.
Pompe trzeba wymienic czy wystarczy ja wyczyscic, ewentualnie wymienic regulator cisnienia?Kupie ja gdzies poza serwisem?Jak sie do niej dostac?
Dzieki
Napinacz ma elektrozawor,ktory steruje cisnieniem oleju,ktory popycha napinacz w gore lub w dol-w zaleznosci od chrakterystyki pracy silnika.
Zmienne fazy rozrzadu.
Ale to raczej nie ma wplywu na ogolne cisnienie smarowania.
To jest rownolegly obwod do ukladu smarowania-wiec jesli nawet jest calkowicie zapchany to nie powinno to miec wplywu na reszte.
Natomiast jezeli cisnienie jest za slabe,to lancuszek moze sie odezwac.
Przy zapuszczaniu autka i ewentualnie przy przyspieszaniu w okolicach 1500 obrotow.
Ja bym szukam przy pompie-ewentualnie smok w misce zapchany (jezeli takowy jest).
Uwazaj w AWT jest inny filtr oleju niz we wszystkich innych benzynowych AUDI.
Numer czesci
068115561F,to jest specialnie i tylko do AWT-jest wiekszy a gwint ten sam co inne,dlatego czesto wkladaja ten mniejszy bo tez pasuje.
Moze zmien filtr na wlasciwy-niestety brak zamiennikow tylko ASO.