.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 19:32:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z odpaleniem audi 100 c4 2.3
PostNapisane: 06.lut.2008 23:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2008 23:10:45
Posty: 5
Lokalizacja: Płońsk
witam mam problem z odpalaniem mojej setki jeśli tylko pada deszcz auto stoi kilka godzin na dworzu nie chce zapalić rozrusznik kręci ale nic z tego dodam że jeżeli jest sucho autko chodzi jak zegarek odpala bez problemu wymieniłem już kopułkę, palec , kable wysokiego napięcia, świece, cewkę i nic to nie dało dziękuję za wszelką pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 04:41:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Co prawda w innym modelu, ale u mnie pomogło wyjęcie jednego przewodu WN (tego z cewki) i trzymanie w "cieple". Auto stoi w takim miejscu, ze na kablach skrapla się masa wody. Jeśli nie "załapuje" żaden cylinder, to możesz raz spróbować tak zrobić, zanim zaczniesz wymieniać wszystko.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 19:19:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Lake napisał(a):
Jeśli nie "załapuje" żaden cylinder, to możesz raz spróbować tak zrobić, zanim zaczniesz wymieniać wszystko.


Wydaje mi sie ze jest to problem więcej niż jednego cylindra, z doświadczenia moja setka 2.3 odpala na 4 gary po całej nocy na dworze i w dodatku z gazy bo padł mi wtrysk wiec niemozliwe aby niełapiący jeden cylinder przy odpalaniu z benzyny przyczyniał sie do niemożności uruchomienia samohodu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 19:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2008 23:10:45
Posty: 5
Lokalizacja: Płońsk
po odpięciu kostek od skrzyni biegów i wysuszeniu ich odpala z pierwszego odpala na wszystkich 5 garkach ciśnienie jest ok kostki są zabezpieczone ale to i tak nic nie daje dziękuje za porady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 11:20:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
bobaskgb napisał(a):
Lake napisał(a):
Jeśli nie "załapuje" żaden cylinder, to możesz raz spróbować tak zrobić, zanim zaczniesz wymieniać wszystko.


Wydaje mi sie ze jest to problem więcej niż jednego cylindra ...

A co ja napisałem - "żaden cylinder" czyli żaden cylinder.
Są środki w sprayu do ochrony przewodów od wilgoci.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 12:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Moja wina nieprzytomny jakiś jestem sesja na karku .

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 12:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2008 23:10:45
Posty: 5
Lokalizacja: Płońsk
Dziękuje za wszelką pomoc problem rozwiązany chodzi jak zegarek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 00:21:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Mógłbys napisac co było nie halo, przyda się na przyszłosc w podobnych usterkach :peace:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 01:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2008 23:10:45
Posty: 5
Lokalizacja: Płońsk
przepraszam już piszę przy cewce była pęknięta nasadka do przewodu wysokiego napięcia więc odciołem nasadkę od starej kopułki i przykleiłem do cewki zapłonowej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 22:05:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kaczorek780 napisał(a):
przepraszam już piszę przy cewce była pęknięta nasadka do przewodu wysokiego napięcia więc odciołem nasadkę od starej kopułki i przykleiłem do cewki zapłonowej


w sumie to nawet nie potrafie wyobrazić sobie co zrobiłeś, ale mimo to jesteś www.debeściak.druciarz\akrobata.com.pl - gratuluje fantazjii :diabel: ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: