.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 07:45:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A4 1.9 TDI tryb awaryjny
PostNapisane: 29.lut.2008 19:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 13:10:59
Posty: 55
Lokalizacja: SZCZECINEK
Witam mam problem z autkiem gdy wstawiam mu na każdym biegu tak do 4tys obrotów auto przechodzi w tryb awaryjny i robi sie zamólony. Dopiero gdy ponownie uruchomie silnik jest wszystko ok oto odczyt z VGA błedy skasowałem nadal to samo, Prosze o pomoc w rozczytaniu tych błedów i co mu może dolegać
VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 028 906 021 GN
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422
Coding: 00002
Shop #: WSC 06325
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111
Component: ABS 5.3 FRONT D11
Coding: 0273004132
Shop #: BB 24303
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 820 043 B
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73
Coding: 04143
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 959 655 C
Component: Airbag 7 Audi DE2
Coding: 00102
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 034
Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D10
Coding: 00040
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 953 234 F
Component: IMMO AUZ9Z0V2128093 D77
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8LO 862 257 E
Component: ZV-Pumpe
Coding: 00000
Shop #: WSC 65535
3 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open
29-00 - Short to Ground
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
29-00 - Short to Ground

End -------------------------------------------------------

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT 1992r. -klima,
AUDI A4 AVANT 1.9TDI AFN 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 09:38:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=00575

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=00575

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=00575

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 19:20:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zaluzje stoja deba ...

[tak mowi krysztalowa kula :): ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 10:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 13:10:59
Posty: 55
Lokalizacja: SZCZECINEK
po skawowaniu błedów, znowu sie przejechałem właczył się tryb awaryjny i wyskakuje teraz tylko błąd 00519 jest to czujnik g-71, gdzie on sie znajduje i co może jeszcze być przyczyną trybu awaryjneego i ten bład?

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT 1992r. -klima,
AUDI A4 AVANT 1.9TDI AFN 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 11:28:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=00519
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=00519
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... matyka+g71


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 11:59:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
mrtechno napisał(a):
po skawowaniu błedów, znowu sie przejechałem właczył się tryb awaryjny i wyskakuje teraz tylko błąd 00519 jest to czujnik g-71, gdzie on sie znajduje i co może jeszcze być przyczyną trybu awaryjneego i ten bład?


Kolego

Zrob pelną diagnostyke i doprowadz tą fure do porzadku....

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 21:29:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 11:26:42
Posty: 124
Lokalizacja: Kęty/k Oświęcim
kolego miałem to samo turbulum do czyszczenia

_________________
Audi A4 Avant 1,9 AFN Tdi, chip-tuning {Compsport 145 KM}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 21:33:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niekoniecznie T.

jest jeszcze ewidentne zwarcie na G71.
czy panowie tak bardzo kochacie 575, że nie widzicie nic innego prócz samczej erekcji kierownic?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 21:43:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
meszrum napisał(a):
niekoniecznie T.

jest jeszcze ewidentne zwarcie na G71.
czy panowie tak bardzo kochacie 575, że nie widzicie nic innego prócz samczej erekcji kierownic?


jakbys nie zauwazyl to jest to wrozba z kuli .... ;)


p.s 575 + 519 daje duze szanse ze to kierownice ... [ przekroczenie doladowania poza granice czujnika wlasnie wywala bledem zwarcia]

wszystko sie wyjasni po dynamicznych ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 22:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mój człowiek spanky napisał(a):
(...)

p.s 575 + 519 daje duze szanse ze to kierownice ... [ przekroczenie doladowania poza granice czujnika wlasnie wywala bledem zwarcia]

(...)



ach, te małe silniki są takie skomplikowane...


tylko nie drutujcie VC i laptopem - można uszkodzić auto i narazić się na śmiech prawdziwych młotkarzy...
użyjcie stacjonarnego VAS'a i intuicji.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 06:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na spokojnie obejrzałbym sztangę z pomocą przeklętego VC i uruchomioną procedurą w grupie 011 + BS.
Jeśli sztanga pracuje ciężko - najpierw ją rozruszać i przesmarować od góry psikając obficie WD-40 lub podobnymi penetrującymi specyfikami.
Często taka operacja powoduje, że jednak nie trzeba wyrywać turbullum :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 12:57:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.kwi.2007 11:18:15
Posty: 11
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Baskecior napisał(a):
Na spokojnie obejrzałbym sztangę z pomocą przeklętego VC i uruchomioną procedurą w grupie 011 + BS.
Jeśli sztanga pracuje ciężko - najpierw ją rozruszać i przesmarować od góry psikając obficie WD-40 lub podobnymi penetrującymi specyfikami.
Często taka operacja powoduje, że jednak nie trzeba wyrywać turbullum :)


U mnie taka operacja pomagała jako tako przez ok. 3 miesiące. Teraz sztanga regulacji kierownic stoi praktycznie w jednej pozycji i poruszenie jej wymaga bardzo dużej siły. WD-40 już nie pomaga :D
W przyszły poniedziałek suszarka wędruje do regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 14:50:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 13:10:59
Posty: 55
Lokalizacja: SZCZECINEK
"u mnie taka operacja pomagała jako tako przez ok. 3 miesiące. Teraz sztanga regulacji kierownic stoi praktycznie w jednej pozycji i poruszenie jej wymaga bardzo dużej siły. WD-40 już nie pomaga
W przyszły poniedziałek suszarka wędruje do regeneracji."

bastech - jak możesz napisz mi gdzie mam psikać WD-40, zdjąć wąż dolotowy do turbiny i do środka psikać WD?

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT 1992r. -klima,
AUDI A4 AVANT 1.9TDI AFN 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 15:40:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.kwi.2007 11:18:15
Posty: 11
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
mrtechno napisał(a):
"u mnie taka operacja pomagała jako tako przez ok. 3 miesiące. Teraz sztanga regulacji kierownic stoi praktycznie w jednej pozycji i poruszenie jej wymaga bardzo dużej siły. WD-40 już nie pomaga
W przyszły poniedziałek suszarka wędruje do regeneracji."

bastech - jak możesz napisz mi gdzie mam psikać WD-40, zdjąć wąż dolotowy do turbiny i do środka psikać WD?


Poniżej masz widok sprężarki (nie wiem jaki model-chodzi o ideę).
Strumień WD-40 kieruj na ten element pomalowany niebieską farbą, szczególnie na jej dolną część. Następnie poruszaj tym elementem w górę i w dół (będzie potrzebny klucz, najlepiej 13 - 14, ręką jest trudno) i zobacz jakie są opory przy poruszaniu, czy nie ma zacięć itp.

[+]
A następnie zrób jak radzi maestro Baskecior: 011 BS loguj i obserwuj sztangę.

Absolutnie nie psikaj WD do zimnej części turbiny, bo możesz narobić sobie kłopotów !

Obrazek

_________________
Bastech
A4 1.9 TDI AFN 110 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 18:22:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 13:10:59
Posty: 55
Lokalizacja: SZCZECINEK
Problem został rozwiązany, chociaż niewiem czy na dobre. Jak już pisałem wcześniej samochód wchodził w tryb awaryjny i wyskakiwał bład 00519 podczas gdy auto wkręcałem powyżej 3,5tys obrotów. Miałem dać do czyszczenia kierownice spalin, ale pokusiło mnie coś, żeby sprawdzić przepływomierz, ktory znajduje się zaraz przy filtrze powietrza. Okazało się, że od strony filtra, jest otówr powleczony siateczką o bardzo małych otworkach, pod światło wydawało się że jest czysta lecz po przeczyszczeniu denaturatem i benzyną ekstrakcyjną widziałem, że ta siateczka była bardzo brudna i zalepiona brudem. Po założeniiu przepływomierza jest już ok. Moge kręcić go do 5tyś obrotów nakażdym biegu a ytryb awaryjny nie włancza się. Według mnie zapchane były otwory w siateczce, samochó dostawał za mało powietrza na wysokich obrotach, z tąd ten bład i tryb awaryjny.

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT 1992r. -klima,
AUDI A4 AVANT 1.9TDI AFN 1997r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2008 13:31:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dziwne, ale obawiam się że nie jest lepiej ale gorzej, biorac pod uwagę to co wczesniej napisałeś.
Jeśli na czystym lmm auto nie wchodzi w tryb awaryjny ( a błedy nie byłóo związane z lmm tylko z układem doładowania) , oznacza to że mechanizm wyliczenia dawki uległ osłabieniu.
Gdybys mógł wrzucić logi wszystko byłoby jasne.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: