Na załączonym pdf`ku widać jak na dłoni jak dolewały moje oryginalne wtryskiwacze a jak dolewają wtryskiwacze o dużo mniejszym przebiegu.
Jako , że jestem wyczulony na tą kwestię , bo samochodzik czekają kolejne mody, zastanawiam się czy to jednak nadal wina pompy (bo na podmienionych wtryskiwaczach korekcje jednak rosną od 0,0 do wartości jak na logu).
Może jestem przeczulony i powinienem od razu pakować nowiuteńkie wtryski (211
) i dać sobie spokój (nawet gdyby korekcje były identyczne lub ciut mniejsze)?
Czy (posiadacze AFN`ów) również obserwujecie wzrost korekt na cieplejszym silniku względem pomiaru na zimnym ?
PS: wtryski na podmianę, wyrwane z AHF`a. (110 KM)
daj spokoj pompie .. Twoje stare wtryski maja juz dosyc .....
jak masz robic kolejne mody [pompa 11mm +turbulum] to proponuje koncówki 230-tki ... no albo ostatecznie 216-tki .... inne sa za cienkie do takiego setupu ...