.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 22:04:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak rozróżnic tiptronik od multi ???
PostNapisane: 27.mar.2008 23:12:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 15:03:33
Posty: 203
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam Wszystkich !!!

Wybaczcie moje banalne pytanie ale dopiero zaczynam miec do czynienia z Audi ( poszukuje jakiejś slicznotki ). Mam problem z rozróżnieniem ze zdjęcia skrzyni tiptronik od multitronik. kto mi pomoże i powie jak to mozna rozpoznac na FOTO ???

Pozdrawiam !!![/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 23:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
W tipie masz P R N D S +/-
w multi jest P R N D +/-
A najlepiej to sprawdzić po kodzie wyposażenia...

Oczywiście wiesz mo masz myśleć o multi? :511: :618:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 28.mar.2008 00:23:02 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 00:04:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jak szukasz quattro to bądź spokojny - takiego połączenia nie było.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 09:12:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
mutli: http://pl.youtube.com/watch?v=bQiZCYz57aU

tip: http://pl.youtube.com/watch?v=HVz0M8o-0dQ

albo tak jak pisali koledzy wyżej.

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 09:21:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Stamlej napisał(a):
W tipie masz P R N D S +/-
w multi jest P R N D +/-
A najlepiej to sprawdzić po kodzie wyposażenia...

Oczywiście wiesz mo masz myśleć o multi? :511: :618:


multi także był P R N D S...


generalna zasada wygląda tak:
- do FL [05.2001] był tylko tiptronic.
- od FL multitronic występował we wszystkich diesel'ach z wyjątkiem 2.5TDI 180PS [czyli AKE, BAU, BDH - niezależnie od tego, czy q czy fwd].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 09:56:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Najprościej sprawdzisz przełączając dźwignię zmiany biegów na +/-
W tipie pojawi Ci się na FIS-ie 5 biegów, w multi - 6 wirtualnych "łańcuchowych" :):

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... B3a%F1cuch

Pięknie pokazał to też Ziper...
W multi nie ma efektu spadku obrotów przy zapinaniu biegów...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2008 07:26:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 15:03:33
Posty: 203
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Dzieki chlopaki napewno mi tochoc troche pomoze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], myszon90 i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: