Autko 80 1z, zaślepiony egr, chip.
Objawy:
-falowanie wolnych obrotów
-nie da się jechać bez gazu na żadnym biegu
Oprocz tego wszystko ok. Auto bardzo dynamiczne, spalanie w normie, brak dymienia. Zapala po 2-3 obrotach wałem w każdych warunkach pogodowych(chyba ze sie zapowietrzy). Nie udało sie zalogować podczas falowana obrotów bo jak na złość nie falowały. Zauwazylem jedynie zaraz po odpaleniu ze podczas falowania skacze dawka paliwa i napięcie czujnika rsw co by wskazywało na zabrudzony nastawnik. Logi dynamiczne wykonane na 3 biegu z przyczyn obiektywnych.
Kody błędó przed logowaniem:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00625 - Vehicle Speed Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Skasowane i ponownie odczytane po logowaniu:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00625 - Vehicle Speed Signal
27-00 - Implausible Signal
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Dwa pierwsze błędy powtarzają sie za każdym logowaniem. Natomiast 00550 pojawił się pierwszy raz, po wczorajszym logowaniu. Wracając pod dom padła bateria w laptopie ( interfejs podłączony do samochodu) możliwe ze to spowodowało ten błąd?
Logi statyczne:
000
001
003
004
007
013
Logi BS:
000
003
004
011
Logi dynamiczne:
000
001
003
004
008
010
011
Dla osób które wola ściągnąć sobie na dysk te logi :
http://rapidshare.com/files/103518769/logi.rar.html.
Nie jestem oblatany w czytaniu logów ale zauważyłem ze przy próbach dynamicznych z butem w podłodze w logach położenie pedału wynosi zaledwie 80%.