.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:47:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 tdi v6] nie odpala
PostNapisane: 30.mar.2008 14:34:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
witam. mam problem z audi 2.5 tdi v6 150ps automatem.
problem polega na tym ze auto nie chce odpalic kręce rozrusznik ale nie chce załapac. podłączylismy pod komputer ktory wykazał nam błąd 1259 przekaźnik pompy paliwowej j17 (przerwa lub zwarcie do masy). czy to faktycznie wina przekaźnika i wymiana na nowy pomoze czy moze to byc inna usterka?? help ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2008 19:35:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
jesli wyskoczył ci błąd i wiesz co to za błąd to zacznij od wymiany tej rzeczy na którą wskazuje!!!! jesli nie pomoże....hmm... pompa wtryskowa???? nie to zebym cie straszył to są tylko przypuszczenia. byc moze pierwsza wersja i jej wymiana pomoże!!!! pozdrawiam

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 13:28:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
przekaźnik wymieniony... jest tak jak było. co dalej? pompa?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 14:09:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
jesli juz wymieniłes i nadal to samo to niestety ale moze byc pompa wtryskowa!!!! w ostateczności zużyta pompa paliwa która nie podaje ropki :/ !!!!! ewentualnie masz zapowietrzony układ paliwowy przez nadający sie już do wymiany filtr paliwa!!!!! przypuszczając ze to filtr paliwa to radziłbym ci już go nie kręcić dopoki ktoś ci tego układu nieodpowietrzy bo z dobrej pompy wtryskowej moze zrobić sie zużyta!!!! pozdrawiam!!!

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 14:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jak długo kręciliscie tym rozrusznikiem? Robiliście jakieś przerwy?

Są pęcherze powietrza w przewodzie z filtra do pompy?

Boje się że to elektronika pompy :/

Opisz co było wccześniej. Palił normalnie i zwalił się z nienacka?

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 17:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 16:48:54
Posty: 30
Lokalizacja: Białystok
Rozumiem, że bezpieczniki sprawdziłeś? Pytam dla pewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 21:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
A ja stawiam na sterownik pompy wtryskowej ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 15:54:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
Sprubój nalać ropy do butelki i włóż do niej przewód zasilający od pompy,poluzój wtryski,jeżeli paliwo nie pojawi sie lub będą śladowe ilości to morze to troche kosztować!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:06:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
a więc tak. jak kolega wczesniej pytal bezpieczniki sprawdzone. przekazniki sprawdzone (przekaźnik pompy paliwa wymieniony na nowy - 120pln) a problem był taki sam. komputer nic nie pokazywal. :<

w przewodzie paliwowym widac było poziom paliwa wiec przyszła nam mysl do głowy ze auto jest zapowietrzone. zdjelismy przewód z filtra paliwa i dalismy mu paliwo z buteliki besposrednio do pompy i krecilismy rozrusznikiem. wtryski poodkrecalismy paliwo tryskało wiec to nie moze być pompa, po kilku próbach krecenia z pomocą samostartu auto odpalilo i tak jezdziło cały dzien. :diabel:

kolejnego dnia sprawa się powtórzyła.
obecnie został wymieniony filtr paliwa podejrzewam ze powietrze mogło dostawac się przez uszczelkę na górze filtra tam gdzie jest taki oring.

teraz pozostaje nam czekanie do dnia jutrzejszego jesli auto zapowietrzy się kolejny raz bedziemy szukac dalej. mile widziane wskazówki ;p :P


ps. staram się wykluczyc pompę wtryskową poniewaz w momencie kiedy udało nam się odpalic auto przez niedokręcone wyryski zdąrzyła zachlapac cały silnik i moj zielony sweterek :P :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
No to stary pojechałeś!
NIGDY ALE PRZENIGDY NIE RÓB TEGO WIĘCEJ :!: :!!:
Nie używaj samostartu do takich silników bo zamiast remontu pompy albo innych mniej kosztownych rzeczy będziesz miał generalkę...
To że po odkręceniu wtrysków sika to niesteety jeszcze nie świadczy o dobrej pompie :/ Ale już daje nadzieję :D
Najlepiej załatwić skądś zapasowy wtryskiwacz i odkręcić jedej przewód i podmienić go na zewnątrz :) Wtedy sprawdź dzy rozpyla.
Mogło to byc spowodowane filtrem oczywiście, i tego Ci życzę :peace:
Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
heh to dziwne bo w serwisie powiedzieli wlasnie zeby psiknac samostartu :< bez niego byłoby strasznie ciezko odpowietrzyc. póki co czekamy do jutra... weź mnie Stamlej nie strasz :P:p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
bkm napisał(a):
heh to dziwne bo w serwisie powiedzieli wlasnie zeby psiknac samostartu :< bez niego byłoby strasznie ciezko odpowietrzyc. póki co czekamy do jutra... weź mnie Stamlej nie strasz :P:p


W serwisie Ursusa byłeś czy jak??

Potrzeba psikania dezodorantu do dolotu świadczy tylko o stanie Twojego silnika.
Wnioski wyciągnij sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
tak w serwisie URSUSA byłem kiedys C360 dobrze mi zrobili to pomyslalem ze i audi zrobia :]

ps. kolega nawet nie wie jak trudno jest odpowietrzyc 2.5 tdi v6 w warunkach polowych ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
bkm napisał(a):
tak w serwisie URSUSA byłem kiedys C360 dobrze mi zrobili to pomyslalem ze i audi zrobia :]

ps. kolega nawet nie wie jak trudno jest odpowietrzyc 2.5 tdi v6 w warunkach polowych ;]


Kolega wie :614: i dlatego w takiej sytuacji zabiera auto na lawete ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 23:44:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ale kolega wie że da się to zrobić u siebie w garażu bez problemu większego...
W temacie diagnostyka TDI jest odnośnik do tematu Carlnovy - Bezpieczne odpowietrzanie VP44.
Jak tak zrobiłeś to już trudno - może rozejdzie się po kościach :) Ale już nie praktykuj takich "wypasów" z samostartem ;)
PS. w serwisie mówią np. że w tiptronicu się nie zmienia oleju, albo że logi dynamiczne się zaczyna przy 3000rpm... Tak że nie słuchaj bezkrytycznie zawsze serwisu :/
Ale może będzie dobrze :)
Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 07:38:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ok koniec z samostartem ale panowie... auto dzisiaj rano znowu zapowietrzone ;| gdzie szukac przyczyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 09:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Zaworek zwrotny w VP, podgrzewacz w filtrze (ten plastikowy zaworek), nieszczelne przelewy, nieszczelności od/lub/i z baku do filtra.
Dużo jest tego niestety :/
Napisz czy przewody z filtra do VP są rano napełnione ropą czy powietrzem

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 11:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Stamlej przewód z filtra do VP rano kiedy zajde widze poziom paliwa na połowie czyli jest powietrze...

zaworek zwrotny wlasnie sprawdzilem, podgrzewacz w filtrze wymieniony (kosztowal wiecej niz sam filtr :/ ) teraz poczekam i zobacze czy sie znowu zapowietrzy to bedziemy dalej grzebac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 12:29:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
To szukaj - tylko pamiętaj żebyś nie kręcił rozrusznikiem dłużej niż 10-15 sekund. Po kręceniu zrób przerwę około 2 minuty bo zajedziesz pompę.
Tu masz o odpowietrzaniu VP - tak to rób
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza

Tu o samostarcie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza

A tu masz tony materiału o zapowietrzającej się VP, poczytaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... apowietrza

Tylko zarezerwuj sobie z 2 godziny minimum...

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 16:41:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
no sprawa wyglada tak.... robilismy wszystko co mozliwe dzisiaj rano wstalem zobaczyc czy odpale auto.. udało się :D:D ale.. kilka godzin pozniej chcialem sie przejechac pale i nic.... doszedlem do wniosku ze rano odpalilo z tego co było w pompie i wygonilo z filtra i koniec. :/
rozkrecilem pompke paliwowa z baku tzn zdjąłem przewody i podłączyłem zasilanie do bezpiecznika. pompka zaczeła pracowac ale niestety paliwa nie pompowala słychac było ze chodzi ale nic nie wychlapalo ;| wyciągnałem pompke i jest z nia jakis problem bede teraz badał czemu nie pompuje paliwa do filtra... kiedy podlaczylem ją w bance z ropa dziwne było dla mnie to ze paliwo zamiast pompowac w przewod ktory idzie do filtra pompowala w powrót ;| i czemu do cholery czerwony kabalek zasilania był podpiety do minusa a czarny do plusa przeciez to zbrodnia. czyzby ktos juz wkładal tam paluchy?? :>


ide rozkrecac pompke


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: