Bardziej konkretne logi błędów:
Cytuj:
4 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Teraz mam kilka pytań.
1. Bład 00575 może wykazywać zapieczone kierownice turbiny, ja napiszę, że auto ok 2 tys i powyżej dostaje kopa, przy gwałtownym przyśpieszaniu powyżej 2 tys nie ma żadnego, absolutnie żadnego dymu wydobywającego się z rur. Jak turbo schodzi z obrotów nic nie chrupocze słychać tylko piękny świst.Poniżej 2 tys jest to absolutny muł, powyżej 2 tys czuć moc i silnik żwawo idzie do przodu.
2. Jak się dostać do tego czujnika w kolektorze?????
3. Jak się dostać do czujnika G210 w sedanie??
4. Jak mogę skasować świecącą sie kontrolkę AirBag- mam kierownicę od ESY ale bez poduchy.
5. Co oznaczają pozostałe błedy?????