jacek528 napisał(a):
No i nic się z tego postu nie dowiedziałem
1. Gdybyś chociaż trochę się poświęcił i poczytał następne posty - poznałbyś najbardziej prawdopodobne / powszechne przyczyny swojego problemu ... .
Nie będę teraz reedytował i cytował wybranych fragmentów tamtego topika, bo jest tam prawie wszystko o głowicach 1,9 PD ... .
2. Mówiąc krótko - skoro płyn wywala przez korek zbiorniczka wyrównawczego (tak wnioskuję z Twojego opisu), temperatura nie wzrasta ponad 90* (co raczej wyklucza pompę wody), to na 99,99% masz krzywą lub popękaną głowicę.
Nie musi być śladów oleju w płynie chłodzącym, nie musi być śladów płynu chłodzącego w oleju.
Jeżeli masz problem z głowicą, to szacowane koszty naprawy zawierają się w przedziale od 2 tyś. do 3,5 tyś. PLNów .
Wskazuję na głowicę, ponieważ wymieniałeś już korek zbiorniczka i jak rozumiem - tamtędy następuje ubytek.
Jeżeli jednak w okolicy zbiorniczka nie widzisz śladów płynu G12, to zacznij od sprawdzenia szczelności chłodnicy i/lub pompy wody. Korozja chłodnic w PDkach to też normalka, a cieknące pompy to nic nadzwyczajnego jeśli nie zostały zmienione "razem z rozrządem".