spanky napisał(a):
czy to oprogramowanie naprawde takie specjalne
...
Według mnie "specjalne", skoro służy wyłącznie do odczytywania przebiegu zapisanego w sterowniku silnika.
Być moze myślimy o różnych "produktach" ...
Istnieje też inny program - wyliczający przebieg na podstawie danych umiejscowionych w licznku, sterowniku klimy i sterowniku poduszek.
No ale ja na tym kończę
, bo znowu zapędzisz mnie w kozi róg ...
... .
A poza tym muszę wyszarpać głowicę z PDka ...
(tym razem AJM jesli "ktoś"
szuka analogii ...
) .
Crn napisał(a):
Piotruś:
Dzieki za twoja opinie.
Rzeczywiscie silnik to BAU. Co do przebiegu to wg wskazan licznika jest 150kkm ale wg stanu zuzycia oraz domniemanej historii to bedzie kolo 180-200. Sadze jednak ze autko jeszcze posmiga. Jedyne co mnie zaniepokilo to to ze po ostrym spalowaniu silnika smierdzialo z wydechu. Byl to zapach trudny do opisania ale dosc intesywny. Dodam ze z rury nie dymilo.
W zdrowym BAU - po "spałowniu" - spaliny są prawie bezwonne ale to nie jest rozmowa na fachowym poziomie i w tej sprawie na pewno nie dojdziemy do konstruktywnych wniosków via net ...
.
Crn napisał(a):
Rozumiem ze z logow wynika iz samochod raczej mozna uznac za warty zakupu (biorac pod uwage silnik)?
Jeżeli dla Ciebie wymiernikiem stanu silnika są logi, z których można wyczytać co najwyżej sprawność osprzętu - to tak, powinien śmigać. Jednak moim zdaniem jakiekolwiek logi to co najwyżej istotny dodatek do kompleksowych oględzin wykonanych przez wprawnego fachowca/praktyka (a ktoś taki dysponuje o wiele lepszym narzędziem diagnostycznym, "zabudowanym" w darze od Boga w sercu, oku i uchu - serio ...) ... .
Crn napisał(a):
Szacujac koszty regeneracji lub czyszczenia: duzo tego bedzie?
Najogólniej/najczęściej od 1000 do 2000 zł.
Crn napisał(a):
Dzisiaj bede jeszcze raz podlaczal pod kompa wiec moze uda sie jakos ten przebieg zczytac. To bedzie w funkcjach dodatkowych?
Zależnie od wersji programu - tak.