.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 20:17:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A] Jaki wtrysk
PostNapisane: 21.wrz.2003 14:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
Pytanie do posadaczy czy z tym silnikiem tez jest mechaniczny wtrysk paliwa czy moze zapodali juz elektryczny ?
pozdro

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 15:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Wtryski sa mechaniczne

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 15:25:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
oles napisał(a):
Wtryski sa mechaniczne


Bajka :lol: Wtysk jest elektroniczny tak jak w 2.2T 20V :D 8)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 17:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
o czlowieku to mnie ucieszyłes z tym elektronicznym
czyli po napedze quattro wiem co bedze kolejnym krokiem w tuningu mojej niuni Youpi :D

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 17:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
:shock:

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 17:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Za duzo nie zwojujesz KE III Jetronic - wtrysk mechaniczno-elektroniczny

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 17:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
DeS napisał(a):
oles napisał(a):
Wtryski sa mechaniczne


Bajka :lol: Wtysk jest elektroniczny tak jak w 2.2T 20V :D 8)

Zalezy jak rozumiec pojecie "wtrysk"

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 18:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
wtrysk jest w pełni elektroniczny - nie wiem o co biega olesiowi :? Jeździłem takim nie raz zarówno w wersji 2,0 jak i 2,3 i z mechanicznym wtryskiem ma tyle wspólnego że jeden i drugi wtryskuje paliwo - i nic więcej

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 18:32:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
A wtryskiwacz sterowany jest jak ??

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 21:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
oles napisał(a):
A wtryskiwacz sterowany jest jak ??

elektronicznie - kabelki do nich idą a nie nie wężyki z mechanicznego rozdzielacza

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 21:28:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Zajzyj do "Winelsy" ,"Winelsa" prawde Ci powie :

Dziwne ja widzialem taki silnik z K Jetronik a wynika ,ze jest to Motronic

Z "Elsy" mozna sie dowiedziec ,ze byly dwie wersje tego silniczka mechaniczna i elektroniczna.
Mialem pecha :cry: bo moja byla mechaniczna ,ale zrobilem na niej 230000 km,i zdazylem sie z nia troche zapoznac :wink:

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 22:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
Mam jeszcze jedno pytanie czy do slinkuka N/A mozna zapodac wtryski od silnika turbo np od RS2 . tak sie pytam bo mysle ze tak (jezeli gwint pasuje) ale wole si upewnic

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 22:41:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wtryskow sie nie wkreca takze na darmo bedzoesz szukal na nich gwintu a bezsensem jest wsadzanie innych wtryskow niz oryginalne w silniku N/A ... zwiekszenie wydajnosci wtryskiwaczy da ci dokladnie odwrotny efekt do zamierzonego ... silnik zacznie sie zalewac bo na tych samych czasach otwarcia wtrysku silnik bedzie dostawal zdecydowanie wiecej paliwa a jak komp przez sonde lambda zacznie ograniczac czasy otwarcia to dojdzie do czasu minimalnego i to dalej bedzie za duzo dla silnika ... a seryjne wtryski i tak maja spory zapas ... no chyba ze chcesz znacznie podkrecic moc silnika ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 08:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
2.3 20v był tylko jeden - 7A i był on na pełni elektronicznym wtrysku.
za Audi Klub Kiev:

-7А -R5 -Б -2,3 167@6000 220@4500 -Bosch MPI 4 -90 (B3), Coupe

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 15:30:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
A silniczek NF ??

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 15:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
NF ? Proszę bardzo:

-NF -R5 -Б -2,3 -136@5600 190@4000 -KE-Jetronic 3.2 2 -100 (44), 200

Nie było go w coupe, tylko w setkach i dwusetkach, a pozatym to był 10v, 136 koników.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 15:51:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Sorry ale niezle namieszalem caly czas w tym temacie myslalem o NF.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: