.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:53:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Odcina paliwo przy 4 tys obrotach ( Audi A4 1,8 Benzyna 96r)
PostNapisane: 07.kwi.2008 12:36:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
Witam
Niedawno kupiłam sobie Audi A4 (96r Beznyna 1.8) sprowadzone z włoch.
Auto posiadało instalecje na gaz ziemny (nie było tylko butki ) wiec postanowaiłam zdematowac cała instalacje .

Został wymieniny pasek CV , uszczelka pod kalwiatura zaworow , auto zosatło wtdey wymete . Po odebraniu auta z zakładu , okazało sie ze powyzej 4 tysiacach obrotów auto tarci moc . Prawdopodobie odcina paliwo .
Mechanik stwierdził , ze to moze byc wina katalizatora , ale szczerez to mi sie nie wydaja , bo co katalizator ma do tego . Mam takie przypuszczenia ze to moze byc wina tego wymycia silnika . Mechanik spiera sie ze to napewno nie od tego . ale to sie stało zaraz po tym wymyciu .
Jak to udowodnic ???
W tej chwili został wymieniony katalizator ( tak pokazał komputer , ze to wina awari katalizatora) ale po tej wymianie nic sie nie zmieniło ! co z tym zrobic ?

Pozdrawiam i prosze i pomoc
Gosia

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 14:25:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Czy mechanik usuwał sterownik instalacji gazowej? Sonda mogła być wpięta w obwód sterownika i po jego zdjęciu (lub rozprogramowaniu) do komputera silnika dociera błędny sygnał - to tylko teoria, na odległość trudno coś wymyślić...

Pozdrawiam

P.S.
Fajny nick :)

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 16:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
to znaczy moze zle sie wyraziłam najpierw zosato auto wymyte , a dopiero potem zdjeta instalacja . Wiec te objawy były juz wczesciej .
Ale czy mozliwe jest to , ze przyczyna moze byc pompa paliwowa? tzn gdy zabierałam auto z warsztatu była rezerwa , czy mogła zostac zarata pomapa? czy mogła zaciagnać powietrze ? ale natomiast ponizej $ 4 tys obrotow wszsytko jest dobrze ...

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 16:42:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
główna przyczyna tego ze auto oddałam do naprawy było to ze przez korek wlewu paliwa wsysało powietrze !

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 17:04:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Niesubordynowana napisał(a):
główna przyczyna tego ze auto oddałam do naprawy było to ze przez korek wlewu paliwa wsysało powietrze !

to sugerowaloby powstawanie podcisnienia w baku, ktore moze byc na tyle duze, ze przy wyzszych obrotach pompa nie jest w stanie zassac odpowiednio duzej ilosci paliwa.
nalezaloby sprzawdzic odpowietrzenie baku oraz droznosc powrotnego przewodu paliwowego.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 17:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
hmmm ... szkoda ze mechanik na to nie wpadł ...
to była taka dziwna sytuacja pojechałam do zakładu zeby pokazac jak zasysa to powietrze ( wtedy jeszcze nie brakowało mu mocy ) ale jak na złosc nie zasysało powietrza ... wiec została wymieniona ta uszczelka ... potem wymyty silnik no i kaput ....

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 09:55:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
a wiec byłam dzis u mechanika , heh powiedział ze katalizator jest do wymiany ;/ i ze stary beda rozcinać ;/ no i dadza nowy . a przyczyna tego ze gasł było to ze był zablokowany czujnik wolnych obrotów ! ktory znajuje sie gdzies przy liczniku ;/ czy cos takiego ... hmmm jak mogło do tego dojsc ? czy przyczyna mogło byc to mycie ? no i na jakiej zasadzie dziła ten czujnik ? chce wiedziec zeby mi nie wcisneli zadnego kitu ! nie mam zamiaru płacic za cos co oni sprtoczyli ! i tak juz duzo mnie to wszystko wyniosło !
chłopaki pomózcie !!

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 09:58:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
podstawa do analizy powinna byc diagnoza VAG i bledy jakie zostaly zapisane w pamieci komputera.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 10:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
wczoraj jeszce raz własnie robili ta analize ;/ no ale czy to moze byc wina tego czujnika wolnych obrotów ??? skoro na wyskich mu brakowało mocy ??? na jakiej zasadzie on działa ??/ no i ile moze takie cos kosztowac ???

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 12:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Cos mi sie wydaje ze albo nie bardzo jestes nam w stanie przekazac to ten mechanik mowil, albo chce Cie nabic w butelke.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 12:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 12:05:46
Posty: 7
Lokalizacja: Opolskie
jestem kobieta i nie znam sie na autach ...
i niejeden facet na moim miejscu tez by sie wkurzył jak by co chwile mechanik mowił co innego ... a w dodatku jezdze tam 2 razy dziennie ...
po prostu mam takie wrazenie ze to oni podas mycia silnik cos spieprzyli a teraz szukaja winy w czym innym
ja po prostu chciałąm sie dowiedziec czy to faktycznie jest wina tego czujnika , nic wiecej ...

_________________
Ona;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: