Witam.
Posiadam Audi 100 C4 2,3 w automacie i LPG z 91 roku.
Przejechane ma już 354 tyś km, ja licznika nie kręciłem,
nie wiem jak poprzedni właściciele.
Przez ostatnie półtora roku zrobiłem nim 95 tyś.
Jeździ się przyjemnie, choć plastiki trzeszczą paskudnie.
Tyle tytułem wstępu.
Mój problem polega na tym, że nie potrafię dobrać się do czujnika Halla.
Po rozgrzaniu gaśnie mi silnik (na PB i LPG tak samo), przeczesując
wasze forum postanowiłem sprawdzić kabelki w czujniku.
Zdjąłem kopułkę i... to wszystko.
Śrubek nie idzie odkręcić bo się zastały i zaczynam śrubokrętem niszczyć
główki. Śrubokręt wchodzi trochę pod kątem, bo jest taka metalowa osłona,
której nie potrafię zdjąć. Z góry dziękuję za pomoc.
_________________ Audi 100 C4 2,3 (AAR) w automacie + LPG (sprzedam za grosze, stan kiepski)
Audi 100 C4 2,8 V6 (AAH) w automacie
http://www.autocentrum.pl/awc/holyfido/
|