.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:56:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5TDI V6 AFB blad czujnika G71
PostNapisane: 21.kwi.2008 19:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
VAG zarejestrował następujące błędy:

65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

519-- ------- Manfold absolute pressure sensor (G71)
Open or Short to Ground INTERMITTENT
519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71

Czy można wstępnie sprawdzić czujnik G71, wymontowałem go. Nie chcę kupić kolejnego czujnika, który poleży mi na półce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 09:16:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58026

Niech ktoś Ci sprawdzi w AUTODATA - wartości rezystancji dla tego czujnika.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 20:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Dziękuję Ci kolego carlnova, przestudiowałem oba wątki podane przez Ciebie:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58026
http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=9

Na wszystkich 3 kabelkach dochodzących do G71 nie mam napięcia. Wydaję mi się że tak nie powinno być.
Jeśli ktoś zna link, który mi pomoże, to będę wdzięczny. Sam też jeszcze z 1,5 godz. tego wieczoru przeznaczę na poszukiwania. Jutro tak czy inaczej zaczynam poszukiwania po kabelkach, czy są całe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 20:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Dziś znalazłem w końcu czas by pogrzebać się w autku. Usunąłem problem z G71. Nie to samo autko, po prostu moc znów jest z niunią i niech tak pozostanie. Po wyjęciu przewodu z wtyczka i odwinięciu kilku zwojów izolacji ukazało sie to co jest na fotografiach.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8782665b187e8d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c99fb800df56fb4.html

Ktoś to polutował na pastę lub wodę lutowniczą - kwas, czyli chlorek cynku. Wszystko to jest żrące, przewód zaśniedział skorodował i urwał się. Jeśli ktoś z kolegów będzie lutował przewody to do miedzi w zupełności wystarczy jako topnik kalafonia - nie jest żrąca, lub cyna z topnikiem. Pozostał mi tylko jeszcze jeden błąd i muszę z nim powalczyć.
65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron