witam chcialbym sie podzielic wiedza na temat kola zamachowego dwumasowego,niedawno mialem przykry incydent z kolem dwumasowym ruszylem dosc ostro pod gorke 1,2,3 cisne gaz a samochod nie reaguje jakby sie sprzeglo slizgalo po chwili smrod spalonego sprzegla,zatrzymalem sie nastepnie ruszylem wszystko ok,poczatkowo myslalem ze to sprzeglo bo bralo juz przy koncu,postanowilem wymienic ,po wymianie sprzegla pedal zaczal lapac przy podlodze ale pojawil sie kolejny problem pomimo adaptacji przepustnicy obroty zaczely skakac tak ze czasami gasl na wolnych obr, angielski mechanik ze znanych warsztatow mr clutch ktory chcial mnie naciagnac jeszcze na wymiane kola po zapytaniu przezemnie o to czy przeszlifowal powierzchnie dwumasa zeby wszystko rowno przylegalo powiedzial ze tak i napisal ze dwumas jest do wymiany jakies 800 funtow z wymiana,znalazlem w internecie zaklad z Poznania ktory zajmuje sie regeneracja dwumasow ,sprzegiel dociskow i umowilem sie na wizyte gdyz za tydzien mialem byc w polsce,po wyciagnieciu dwumasa sprawdzilem luz na sprezynach jakies 3 do 4 cm,a kolo wcale nie szlifowane i okazalo sie ze sprzeglo z jednej strony tylko lapie i stad te drgania ,po zawiezieniu kola do Poznania okazalo sie ze luz jest tylko troche wiekszy niz w nowym i ze spokojnie zrobie na nim jeszcze ladne pare kilometrow za przeszlifowanie powierzchni zaplacilem 150 zl trwalo to ok 1h,regeneracja trwa ok 2 dni i kosztuje od 500zl ,koszt nowego kola 2400zlw Angli 460 funtow jakies 1900zl ,po zamontowaniu dwumasa wszystko wrocilo do normy obroty stoja rowno nie ma zadnych drgan zrobilem ponad 2500 km od tego czasu.
Pozdrawiam
Seba
_________________ A6 2.4 V6 98 U.K juz ja kocham
nismo 100 NX U.K porazka
vectra 2.0 GT spedzone ladne pare h prowadzila sie jak gokard
vw polo 1.3 taka tam taczka
uno 1,0 ie porazka
uno 1,4 td porazka
|