.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 07:51:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9 TDI AFN] Logi, błąd 575...
PostNapisane: 04.maja.2008 22:22:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.gru.2007 21:36:20
Posty: 14
Otóż tak... Auto ma przypadłość z turbiną, oczywiście w sterowniku silnika zapisany jest bład 575. Turbinka zwyczajnie przechodzi w tryb awaryjny... Zamieszczam logi do oceny przez fachowców, ja jako początkujący zdążyłem wywnioskować mam nadzieję że chociaż trochę dobrze, że przepływomierz mierzy nieprawidłowo, jednak czy to może być tylko przyczyną not-laufu ? Auto ma przejechane ponad 300 tys. km, więc podejrzewam że turbinka mogłaby iść do regeneracji, trochę czytałem właśnie że w przypadku tego błedu są to zapieczone kierownice spalin w turbince... A N75 ? Podczas dynamicznego logowania dla grupy 011 Turbina dostała właśnie "not-laufu" Czekam na Wasze zdanie drodzy forumowicze...

Logi STATYCZNE:

BASIC SETTINGS:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

NORMALNE:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Logi DYNAMICZNE:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Z góry dziękuję za fachową poradę..
Pozdrawiam

_________________
Jest: Sharan 1,8T [AWC]
Było: Audi 80 2.0 [3A]
Było: Audi A4 1.8 20v [ADR]
Było: Audi 80 1.8 [PM]
Uniden 510 + HUSTLER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 22:33:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
masz mega przeładowanie ,prawie 400mbar , Turbo stanowczo do porządnego czyszczenia

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 22:55:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.gru.2007 21:36:20
Posty: 14
Właśnie przyuważyłem to jednak podejrzewam że tutaj to chyba regeneracja wchodzi tylko w gre, po takim przebiegu to chyba starczy jak na podejrzewam jedna turbine.

_________________
Jest: Sharan 1,8T [AWC]
Było: Audi 80 2.0 [3A]
Było: Audi A4 1.8 20v [ADR]
Było: Audi 80 1.8 [PM]
Uniden 510 + HUSTLER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 07:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
sprawdz szczelność ukladu podcisnien ...
jak masz mozliwosc podmien N75 na nowy ...
jezeli wyzej wymienione rzeczy nie pomoga turbo do wywalenia na stół i czyszczenia ... [na 90% ] ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 05.maja.2008 07:22:48 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 07:18:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
słabo rozgrzałeś silnik- tylko 66st., powinno być pod 90st., no chyba że termostat "zardzewiał"
przepływomierz nie mierzy tak jak powinien, na początek wyjmij go przemyj i przedmuchaj, filtr powietrza nowy?
turbina przeładowuje, trzeba wyjąć i czyścić pierścień i kierownice
czemu zaraz regeneracja? olej w silniku znika? w rurze od IC dużo oleju?
gdzieś na forum jest manual jak wyjąć i czyścić suszarkę ze zmienną geometrią, jak umiesz trzymać klucze w ręku- warto spróbować samemu, nie jest to takie trudne a może dużo pomóc i satysfakcja gwarantowana i kapucha w kieszeni :peace:

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 07:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
taktuś napisał(a):
słabo rozgrzałeś silnik- tylko 66st., powinno być pod 90st.,


gdzie Ty widzisz te prawie diabelskie 66 stopni ... :?: :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 09:37:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.gru.2007 21:36:20
Posty: 14
No to zabieram się Panowie do pracy, a o efektach postaram się niezwłocznie poinformować ;)

_________________
Jest: Sharan 1,8T [AWC]
Było: Audi 80 2.0 [3A]
Było: Audi A4 1.8 20v [ADR]
Było: Audi 80 1.8 [PM]
Uniden 510 + HUSTLER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 13:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
spanky napisał(a):
taktuś napisał(a):
słabo rozgrzałeś silnik- tylko 66st., powinno być pod 90st.,


gdzie Ty widzisz te prawie diabelskie 66 stopni ... :?: :):
ups, jeżeli wprowadziłem w błąd to przepraszam, wciąż się uczę vagowania,
w basic settings grupa 000 kolumna 8 od lewej to nie temperatura?
uświadom mnie spanky :)

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 13:26:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
taktuś napisał(a):
spanky napisał(a):
taktuś napisał(a):
słabo rozgrzałeś silnik- tylko 66st., powinno być pod 90st.,


gdzie Ty widzisz te prawie diabelskie 66 stopni ... :?: :):
ups, jeżeli wprowadziłem w błąd to przepraszam, wciąż się uczę vagowania,
w basic settings grupa 000 kolumna 8 od lewej to nie temperatura?
uświadom mnie spanky :)



jezeli liczac kolumne [Time Stamp] to 8-ma, choc zawsze pierwszej kolumny nie licze .... czyli 7-ma ... :D

a i owszem jest to temperatura plynu ale wartosc ta nie jest podawana w stopniach ..... [65 jednostek daje 90 stopni Celcjusza]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 13:43:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
taktuś napisał(a):
...przepływomierz nie mierzy tak jak powinien, na początek wyjmij go przemyj i przedmuchaj, filtr powietrza nowy?


Nic nie rob z przeplywomierzem dopoki nie zrobisz porzadku z cisnieniem doladowania...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: