.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 09:41:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 AEL 2,5Tdi 1996r - 140 km. Pompa wtryskowa
PostNapisane: 15.maja.2008 07:23:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 10:05:34
Posty: 16
Lokalizacja: Śląsk
Mam problem. Odpala super na STYK. Po odpaleniu - (tylko rano na zimnym silniku) po ok 2min pracy gaśnie wybija ropę z tylnej czesci pompy okolice paska napedzającego pompę wywala paliwo. Dodam iz pasek ,koło pompy i wszystkie rolki są mokre po tym wyrzucie paliwa (myslę że przez zimering) , ale musi być tego jakas przyczyna (gdzies tworzy sie za duże cisnienie) Potem b.duże problemy z odpaleniem (zapowietrza się i brak paliwa w pompie , musze dokrecic rozrusznikiem) i go pewnie wykończę. Działo sie to średnio co 3 dni i tylko rano ale dzisiaj już kaplica po 5-ciu próbach zrezygnowałem bo szkoda akusia i rozrusznika . (odpala pochodzi 1,5 minuty i wywala paliwo i zapowietrzony i tak co odpalenie. Ps. wymieniłem na próbę zawór wys cisnienia ( używany na próbę ) oznaczony na schemacie pompy w etce Nr1 i nic dalej. Mam juz kupiony nowy zimer ale myślę sobie że go założę dopiero po znalezieniu usterki (bo szkoda nowego znowu niszczyć) Proszę o pomoc - co to moze być ???

_________________
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 12:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
simering mogl sie rozczelnic od luzu walka pompy tzn
zamocno naciagniety pasek
ewentualnie ktorys zaworek sterujacy cisnieniem w pompie
sprawdz ten powrotny moze on trzyma

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 12:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Musi byc cos zatkane na dordze do przelewowego zaworu dlawiacego (wysokie cisnienie) lub zaworu regulacji niskiego cisnienia. Pewnie sie zatkalo czyms co wpadlo do pompy wczesniej i teraz przeszlo w kanaly . Nic Ci nie da jak zmienisz oring od strony paska , poniewaz najpierw musisz przeczyscic wszystkie kanaly w pompie. Samemu bedzie ciezko to zrobic bo jak odkrecisz glowiczke rozdzielacza to pozniej mozesz tego nie ustawic tak jak wczesniej. Duzo z tym zachodu i skoro nie masz pojecia to lepiej oddac do servisu Bosch

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 15:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 10:05:34
Posty: 16
Lokalizacja: Śląsk
Dzięki za podpowiedzi .Własnie jestem po czyszczeniu tych dwóch zaworków tzn wysokiego cisnienia i przelewowego zwrotnego (zabardzo nic tam brudu nie było) były przedmuchane spreżonym powietrzem bo do srodka to raczej dostac sie nie idzie.Wiec tyle ile sie dało to jest zrobione. Zapomniałem dodac ze 6 mc temu uszczelniałem pompę (wymiana wszystkich zimerów - łacznie z tym przez który teraz wyciska paliwo - ale tylko rano). Była uszczelniona i sprawdzona a teraz taki numer. Może ktos doradzi jak jeszcze mozna inaczej wyczyścic te zawory ???

_________________
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: