dżizys człowieku może jeszcze mamy przyjechać do Ciebie i to zrobić?
Wysłałem Ci raz linki z potrzebnymi informacjami, wysłałem Ci drugi raz linki z potrzebnymi informacjami wyślę CI i 3 raz choć nie wiem czy już przeczytałeś do końca wszystko co poprzednio Ci wysłałem naucz sie c szukać, a bez problemu znajdziesz rozwiązanie wszystkich nurtujących Cię problemów. A, że jak widać z szukajką nie jesteś za pan brat oto kolejny pożyteczny link, miłej lektury.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... hlight=mbc
Więc albo zastosuj sie do opcji z mbc albo kręć sztanga. W jednym i drugim przypadku wskaźnik boost jest niezbędny.
Uprzedzając następne pytania:
-Z doładowaniem nie szalej 1,1-2 bara wystarczy
-jeśli chcesz cokolwiek osiągnąć boost pin od 1.6 td lub samoróbka niezbędny
-wydech przelot nie musowo choć by sie przydał i jeśli masz kata to koniecznie won
-inne mody typu gov mod wskazane
-ic niezbędne najlepiej fmic
-regulacja dawki na pompie plus wolnych obrotów wskazana
-możliwe usterki: ścięty klin na wale, uwalone turbo, wydmuchana uszczelka pod głowica, przegrzanie silnika jeśli będziesz nieumiejętnie jeżdzil
Dodatkowe zegary jakie powinieneś sobie sprawić : wskażnik ciśnienia turbo, egt
Wszystko co CI potrzebne znajdziesz w tych 3 linkach które podałem plus ew przycisk szukaj na forum vw.