Interesuje mnie sprawa dość awaryjnych zaworków n75. W jaki sposoób one dokładnie działaj, czy turbinie z n75 bliżej do turbiny tylko i wyłącznie z wg ( tak jak w td) czy może bliżej do mbc ? Na jakiej zasadzie odbywa sie sterowanie ciśnieniem
-dajemy w pedał
-ciśnienie narasta
-osiągamy maxymalny boost zapisany w sofcie i n75 reguluje pozycje sztangi tak by go utrzymać
czy może
-dajemy w pedał
-ciśnienie narasta i sztanga turbiny porusza sie płynnie wraz ze wzrostem ciśnienia?
Jednym słowem interesuje mnie czy n75 reguluje tylko wartość maksymalnego ciśnienia czy także charakterystykę jego narastania?
Chciałbym także wiedzieć jaka role odgrywa w nim podciśnienie wzięte z rury łączącej turbo z filtrem powietrza ( na pewno tak jest w 1z w innych silnikach nie jestem pewny)
_________________ 80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI
http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw
|