wowo napisał(a):
Z tego co przedstawiłeś
1. termostat do wymiany, będź nie rozgrzałeś auta
2. LMM już nie mierzy
3. problem z doładowaniem (katalizator, N75...)
4. źle ustawiony kąt wtrysku
5. coś się dzieje z 3 cylindrem - korekcja wysoka, wtrysk już leje
Brakuje przenajmniej dynamicznych 004, 008, 010 i basic settings 003, 004, 011.
Uzupełnij logi a dowiesz się więcej
Dziekuje Wam za podpowiedzi, teraz przebywam za granicą w domu bede za 2 tyg i postaram sie zrobić brakujace logi, niestety jestem laikiem i nie mam pojecia co to basic sertting.
odnosnie punktow
ad1 auto faktycznie bylo niedogzane (zonka wczesniej byla u mojej mamy na kawce, auto stalo z godzine:) )
ad2 LMM juz nie mierzy...znaczy ze mam wymienic przeplywke?
ad3 moge odłaczyc katalizator i wymienic n75
ad4 gdzie ustawic w woj. opolskim?
ad5 szczał w 10- przekrecona Swieca zarowa:(
wielki dzieki za pomoc mam nadzieje ze kiedys dojde z tym autem do ładu...
pozdrawiam