Piotruś napisał(a):
Buldog80, że tak zapytam ... :
- jak rozwiążesz problem zróżnicowanego ciśnienia sprężania (w cylindrach oczywiście) ?
- co z końcówkami wtrysków ?
- co z zamianą pomp wtryskowych ?
Bo jak narazie i na moje kaprawe oko wygląda, że jednostce 150PS brakuje do 180PS conajmniej 30 koni, zaś "jakość pracy" jednostki 180PS już uległa znacznemu pogorszeniu ... . Serio - takie mam odczucia czytając ten "twórczy" topik ... .
Faktycznie masz racje ale kiedy robisz sobie chip tunning
to też podnosisz ciśnienie doładowania czyba nie?
narazie po założeniu od słabszego do mocniejszego turbiny w mocniejszym ie wyskakują błędy w ecu a nawet nie występowały wtedy gdy ciśnienie uciekało bokiem.
Końcówek nie sprawdzałem. Myśle, że są dobre tzn. nie dymi.
Byłem nim ( tym 150 konnym ) nad morzem i nic nie zdradzało uszkodzonych wałków. Jednak wiem z doświadczenia, że siadają więc postanowiłem to sprawdzić i jak pisałem już wcześniej, są do wymiany.
Na kompie wyskakuje mi dodatkowo błąd wtryskiwacza sterującego ( zresztą w jednym (150 koni) i w drugim ( 180 ).
Wydaje mi się, że silniki różnią się ciśnieniem doładowania i oprogramowaniem.
Jeszcze nie sprawdzałem w 150 konnym ale w tym 180 konnym są 2 Intercoolery. Może ktoś wie czy w 150 konnym 8e AYM są też 2 coolery?
Ten 180 konny po wymianie turbiny na tą ze 150 konnego i tak śmiga rewelacyjnie ( wcześniej miał wydmuchaną uszczelke na EGR od strony ssącego ) tą grubą i większość ciśnienia uchodziła bokiem. Teraz ma "niezłego buta".
Pzdr.