Oba są syntetykami 5W-40, ale ten drugi jest specjalnie dedykowany do grupy aut ze stajni VW, Audi, Seat itd...
Motul Specific dodatkowo spełnia normę 505.01, czyżby do naszych silników 2,5 TDI ten własnie olej nie był by lepszy, niż osławiony już na naszym forum Motul 8100 ???
Proszę znawców tematu o kostruktywną poradę, bo dotychczas lałem 8100, ale róznica pomiedzy nim a Secyfic'iem jest niewielka , a jezeli bedzie lepszy dla moich wałków rozrzaądu to rozważę przesiadkę na ten typ oleju...
Coś chodzi mi po głowie czy aby norma 505.01 nie jest odpowiednikiem innych olejów w trybie longlife ? Bo jezeli tak to ten olej bedzie kupą, bo jak wszyscy wiemy w naszych niuniach olej trzeba znieniać raz do roku i nie żadziej niż co 15 tyś km, ale proszę kolegów o blizsze info na ten temat...
pzdr
rafał