.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:55:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak mocy,brak max obrotów są logi, pomocy! 2,5TDI V6
PostNapisane: 22.maja.2008 20:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2008 17:03:00
Posty: 41
Lokalizacja: Zdzieszowice(opolskie) lub Gliwice
Witam mam nastepujący problem...
Brak mocy...Auto na postoju kreci maksymalnie do 4100rpm , silnik pracuje równo nie przerywa , nie dymi, nawet ciagnie do jakis 2000rmp potem to totalny mół...
Maksymalna predkosć to około 170km/h

Oto co wykazał VAG:

1. 18259
2. 01375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1
3. 00546 Usterka na linii przesyłu danych

Wynik testów statycznych i dynamicznych:

http://www.exxit.republika.pl/index_logi.html

Jednocześnie proszę o wyrozumialość jeśi zrobiłem coś źle, mam jednak nadzieję że screeny dadzą jakąś odpowiedź co jest odpowiedzialne za ten stan rzeczy.

Dodam ze posiadam silnik 2,5TDI V6 150KM i jest to AUDI A4 z 1999 roku.

Z góry dziękuje za pomoc

pozdrawiam b.bobo

_________________
AUDI A4 2,5TDI V6 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 21:46:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tego co przedstawiłeś
1. termostat do wymiany, będź nie rozgrzałeś auta
2. LMM już nie mierzy
3. problem z doładowaniem (katalizator, N75...)
4. źle ustawiony kąt wtrysku
5. coś się dzieje z 3 cylindrem - korekcja wysoka, wtrysk już leje

Brakuje przenajmniej dynamicznych 004, 008, 010 i basic settings 003, 004, 011.
Uzupełnij logi a dowiesz się więcej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 23:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Na 3 cylinder podawana jest najwieksza dawka paliwa co moze swiadczyc o slabej kompresji lub jakis zawor sie nie otwiera albo tak jak napisal wowo wtrysk leje.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2008 01:51:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2008 17:03:00
Posty: 41
Lokalizacja: Zdzieszowice(opolskie) lub Gliwice
wowo napisał(a):
Z tego co przedstawiłeś
1. termostat do wymiany, będź nie rozgrzałeś auta
2. LMM już nie mierzy
3. problem z doładowaniem (katalizator, N75...)
4. źle ustawiony kąt wtrysku
5. coś się dzieje z 3 cylindrem - korekcja wysoka, wtrysk już leje

Brakuje przenajmniej dynamicznych 004, 008, 010 i basic settings 003, 004, 011.
Uzupełnij logi a dowiesz się więcej :)



Dziekuje Wam za podpowiedzi, teraz przebywam za granicą w domu bede za 2 tyg i postaram sie zrobić brakujace logi, niestety jestem laikiem i nie mam pojecia co to basic sertting.

odnosnie punktow

ad1 auto faktycznie bylo niedogzane (zonka wczesniej byla u mojej mamy na kawce, auto stalo z godzine:) )

ad2 LMM juz nie mierzy...znaczy ze mam wymienic przeplywke?
ad3 moge odłaczyc katalizator i wymienic n75
ad4 gdzie ustawic w woj. opolskim?
ad5 szczał w 10- przekrecona Swieca zarowa:(

wielki dzieki za pomoc mam nadzieje ze kiedys dojde z tym autem do ładu...
pozdrawiam

_________________
AUDI A4 2,5TDI V6 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: