.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:57:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,8] Automat i magiczny guzik sport
PostNapisane: 24.maja.2008 12:19:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
witam
mam C4 2,8 automat
jest przy dźwigni magiczny guziczek z napisem sport
po wciśnięciu go zapala się ale od razu wyskakuje
chciał bym prosić każdego kto ma podobny sprzęt aby napisał co daje tak naprawdę ten guzik i jak powinien się zachować
(może ktoś mi pomoże co mam zrobić żeby on pozostawał wciśnięty jak trzeba)

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 12:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Auto zmieni bieg dopiero powyżej 4 tyś.Nic więcej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 12:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
BO mi ktoś mówił że się przepustnica od razu otwiera i że lepiej auto reaguje na gaz i że bardziej zrywny jest
a czy przycisk zostaje w dole?
wie ktoś jak te wadę załatwić?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 18:23:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
Riddick napisał(a):
BO mi ktoś mówił że się przepustnica od razu otwiera i że lepiej auto reaguje na gaz i że bardziej zrywny jest
a czy przycisk zostaje w dole?
wie ktoś jak te wadę załatwić?

jezeli faktycznie jest tak jak pisze Adam 12 to chyba moj automat nie dziala idealnie,zaloze nowy temat bo musze sie w koncu dowiedziec o co kaman z ta skrzynia, u mnie przycisk nigdy nie zostaje w dole.

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 21:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no u mnie właśnie też

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 06:51:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
u mnie i u mojego ojca w Niunce tez nie zostaje w dole - ale zapala sie zaroweczka ktora oznacza ze skrzynia pracuje w trybie "sport".
nie zauwazylem zeby przerzucal biegi dopiero po przekroczeniu 4k RPM, ale przerzuca napewno na wyzszych obrotach niz bez "sport"

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 08:00:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no a u mnie nie zostaje zapalona tylko od razu gaśnie :/

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 12:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
djakdawid napisał(a):
u mnie i u mojego ojca w Niunce tez nie zostaje w dole - ale zapala sie zaroweczka ktora oznacza ze skrzynia pracuje w trybie "sport".
nie zauwazylem zeby przerzucal biegi dopiero po przekroczeniu 4k RPM, ale przerzuca napewno na wyzszych obrotach niz bez "sport"


Każde auto jest inne.

Generalnie jest tak. Mój Mercu potrafi wrzucić 4 bieg już przy 60 km/h i nie przekroczy na żadnym biegu 2 tyś obr.
Tryb sport sprawia że auto ciągnie nakażdym biegu powyżej 3 tyś obr i wcześniej biegu nie zmieni.
Tryb sport nie sprawi że auto stanie się monstrum z niesamowitym przyrostem mocy i nie sprawi że zmienią się przełożenia w ASB.
Sprawi że biegi bedą zmieniane w chwili gdzie silnik zaczyna łapać właściwe Nm.Stąd wrażenie że jedzie lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 12:42:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
Riddick napisał(a):
no a u mnie nie zostaje zapalona tylko od razu gaśnie :/


moze sam wlacznik jest uszkodzony ? jak trzymasz wcisniety w dole to zarowka swieci sie ciagle ? moze masz uszkodzony stycznik w guziku. sprobuj moze wcisnac mocnej ? :peace:
rozumiem ze auto jezdzi w normalnym trybie a nie w awaryjnym ?
w sumie nie powinno sie zdazyc ze skrzynia "odmawia" modyfikacji programu na sportowy jesli na normalnym jezdzi prawidlowo.
podejrzewam ze masz cos nie tak z samym guzikiem.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 13:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no jak przytrzymam to sie świeci
tylko jak rozpoznać czy automat jest w trybie normalnym a nie w awaryjnym?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 14:05:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
w awaryjnym auto jezdzi tylko na 3-cim biegu - staszny mul :diabel:

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 14:06:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
acha
nie to nie mam tego problemu:)
czyli zostaje zagadka dlaczego mój guzik się nie pali ciagle

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 15:08:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Wyciagnij go, przeczysc, wyczysc, i poskladaj do kupy, powinno byc okej. Oblukaj go tez organoleptycznie bo moze cos sie tam "pękło" :):

Jak bedziesz jechal z wcisnietym sportem (ja tak jezdze) to nie przewala Ci tych biegow odrazu tylko po przekroczeniu odpowiednich obrotow. No i redukcja dziala lepiej. Jak bedziesz jechal w normalnym trybie z wieksza predkoscia i wcisniesz gaz do oporu to moze Ci go nie zredukowac, ze SPORT wcisnie Ci bieg nizej i do przodu :peace:

Sam przycisk jest stycznikiem, nie zostanie CI na dole nigdy bo on tylko zalacze i rozłacza ....

Awoja droga nie wiedzialem ze do 2.8 byly pakowane skrzynie AG :|

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 15:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
ja już znam kilka aut z takim silnikiem i automatem :)
tylko jak wyjąc ten guzik co rozkręcić trzeba??

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 22:13:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
z glowa, rozbrajasz po koleji ta ramke na zewnatrz, i dostajesz sie do przycisku :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: