Dzięki wszystkim za odzew
Usokoiłem się troche po lekturze wszystkich problemów V6.
meszrum napisał(a):
kąt wtrysku do poprawienia - powinien być w 004BS 2*ATDC (+/- 2*) przy nastawniku na Late. kat ustawiamy wg tej instrukcji -
http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf .
Instrukcja przestudiowana jakiś czas temu podczas przeglądania forum
Jak mi się wydaje kręcić w lewo, tzn
A? Podpowie ktoś ile na pierwszy raz ruszyć?
carlnova napisał(a):
Bardzo ładne korekcje wtryskiwaczy.
Zainteresowałbym się jednak termostatem - moim zdaniem chyba nie jest oryginalny 93,5 - 94,6*C to trochę za dużo nawet jak na spałowane auto...
Osobiście kupowałem w ASO, nówka sztuka w pudełeczku. Jak kupiłem auto zmieniłem czujnik (okazał sie termostat), a że miałem akurat EPS to taki włożyłem, a ori leży. Może to być jego wina?
Pytam o lmm, bo wcześniej miałem wrażenie, że auto zbiera sie za późno, tzn po 2000 rpm. Obejrzałem przepływkę, troszke brudu było i umyłem go izopropanolem, teraz zaczyna żwawo ciągnąć od ok 1800. Wcześniej jak kupiłem fejsa poszedłem "trenować" na aucie i zrobiłem pare logów i wychodziło że troszeczkę tnie dawki, a po czyszczeniu w pewnym zakresie pokazuje ok 1000.