.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 22:03:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pęknięty wał w AMF A2 1.4 TDI?
PostNapisane: 29.maja.2008 18:20:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 15:48:46
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Witam w poniedziałek jakos silnik w a2 1.4 TDI amf zaczał o wiele głosniej pracowac kto słyszał 1,4 TDI to ten juz wogóle bił wszelkie normy ;) przy czym przy odpuszczaniu sprzegła mozna było wyczuc dziwne wibracje na pedale sprzegła. A jednoczesnie zaczeła sie zapalac kontrolka cisnienia oleju. Poza tym silnik stracił moc. No wiec laweta i mechanik ktory niestety powiedział ze prawdopodobnie jest to pękniety wał... Czy to mozliwe? bo nie chciałbym zostac naciągnięty. Autko ma przebieg 134 tys. prawdziwy raczej bo jak go kupowałem rok temu miał 118 sprawdzałem w aso audi w bazie europejskiej kiedy i co miał robione.Natomiast silnik wpadał w dziwne drgania ktore sie przenosiły na całe auto przy pewnym zakresie obrotów tak 1100 - 1500 Co ktos musiał wczesniej robic z tym autem ze to sie stało... Czy ktos moze cos powiedziec na ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 18:32:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
Jak trzepie autem to mozliwe ze dwumasowka, ale przy 130tys?... na 100% nie krecone?

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 18:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
sorki tam nie ma dwumasowki. :diabel: ale tak czy siak cos ze sprzeglem.

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 20:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 15:48:46
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Nie sprzeglo, nie sadze do tego tygodnia ładnie zbierało. Poza tym to głownie nasiliły sie wibracje całego auta plus dziwnie dzwieki jakby sie obracało własnie cos odkreconego nie wiem jak to opisac:/ W kazdym razie auto miało w 2006 wymieniany pasek i przeglad w audi i ogólnie cała ksiazka sie zgadza z tym co mi sprawdzali w ASo na przeglądzie przed zakupem jak kupowałem miał 119 w 2007 w lipcu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 21:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Ten silnik ma pompowtryski i 3 cylindry jak pamietam i gdyby wal byl uszkodzony to albo przestaje calkiem jezdzic albo wcale nie ma objawow bo wal peka miejscami ale nie te w TDI. Waly w tych silnikach sa bardzo odporne na wszelkie uzytkowania. Obstawiam walek w pompowtryskach , moze kolo zebate sie przestawilo albo pekla glowica w tym miejscu gdzie sa osadzone pompki i dlatego nie ma cisnienia. Trzeba rozbierac silnik czy tak czy inaczej skoro na diagnostyce korekcje i wyprzedzenie wtrysku bylo sprawdzane i niby ok.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 23:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 15:48:46
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Jesli to ma znaczenie jakies a mysle ze ma to auto bierze płyn chłodniczy G12 i to duzo! ok litra na 1000 km :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 05:34:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
to to wszystko jasne ! uszczelka pod glowica ci padla badz glowica do planowania, albo pekla (ale obstawiam na uszczelke ze puscila gdzies na kanale wodnym i plyn g12 do oleju ci idzie). musisz rozebrac i sprawdzic i radze wszybko do tego sie zabrac bo to juz powazna sprawa-pamietaj ze to pompowtrysk! a nie cieknie ci plyn poza auto?

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 08:12:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 15:48:46
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Cieknie olej bo sa ciemne plamy pod autem i to mozliwe ze zmieszane z płynem. Co do tego ze uszczelka wydmuchana to nie miałem watpliwosci ale takie stuki w silniku to od uszczelki sie nie robią tylko:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 08:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
moze juz ci panewki klepia ale tak tego nie ustaluisz musisz do diagnosty jechac jakiegos bo to moze byc wiele przyczyn. jakis kumaty mechanik otworzy maske poslucha i powie ci co jest nie halo.

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 15:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 15:48:46
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
W przypadku a2 własciwe jest okreslenie odłozy maske na trawnik :P Auto oddałem Daneckiemu w piekarach ma dzownic w najblizszych dniach co z garbatym a teraz przerzucam sie na cos bardziej paliwozernego :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: