.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:50:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3 NF !!!! LAIK PROSI EKSPERTÓW :):):)
PostNapisane: 07.cze.2008 22:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2008 06:48:39
Posty: 12
Lokalizacja: Kielce
:banghead: :banghead:

MOZE TEN TEMAT SKASUJECIE ale prosze przeczytajci i odpiszcie:) Mam moja Niunie i kilka z nia problemow BARDZO PROSZE O POMOC :)

WIEM, ZE MOZE TE TEAMTY JUZ BYLY ALE (MOZE ZA KROTKO KORZYSTAM Z FORUM ) ALE NIE UMIEM ZNALEZC NA NIE ODPOWIEDZI.
Prosze o zrozumienie i wyjasnienie najlepiej lopatologiczne moich problemow.

1) na zimnym silniku obroty LPG i benzyny ok po rozgrzaniu LPG 1800 i trzyma takie obroty , a Benzyna skacze od 900 do 1800, Co jest nie tak?

2) Mialem padnieta deske i wymienilem i po przekroczeniu 3 tys siwci sie lampka z kapiacym olejem dlaczego? Jest jakis czujnik od cisnienia oleju jak tak to prosze dokladnie opisac mi gdzie(fotka mile widziana) i jak go sprawdzic czy dziala?

2) po zmianie licznika jak i przed nie wskazywal mi tempertatury silnika, czasem temp. rosnie do 90 ale za chwile znowu spada dlaczego? Podobno sa az 3 czujniki w tym jeden jest gdzies sprzy wiatraku i wiatrak kiedy trzeba zalancza sie, Prosze powiedzcie gdzie sa pozostale dwa ( prosze o fotki ) Prosze napiszcie tez jak jest mozliwosc to jak je sprawdzić.

GDY ktos zdecyduje mi odpisac bede bardzo wdzieczny.:)

Jesli ktos bedzie tak mily i zdecyduje sie wyslac mi na maila mariuszs600@o2.pl fotki to bede BARDZO WDZIECZNY:)

Pozdrawiam WSZYSTKICH i prosze o odpowiedz:)

_________________
Audi 100 '89 2.3 NF LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2008 01:13:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Ad2)
na wyższych obrotach jak ci się ta lampka zapala to może być tzw dynamiczne smarowanie. zapala się ona jak przy wyższych obrotach masz zbyt niskie ciśnienie oleju...

Ad1)
co do benzyny to może silnik krokowy? a z gazem to coś pewnie z parownikiem - próbowałeś regulować?

Ad3)
czujnik od zegara to ten z przodu głowicy z jej prawej strony trzy lub cztero pinowy

Koledzy poprawcie mnie jak się pomyliłem...
;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2008 08:07:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2008 06:48:39
Posty: 12
Lokalizacja: Kielce
Ad2. Jak sprawdzić to ciśnienie oleju?

Ad1. Rególowalem gaz wczoraj parwnik jest oktylko ze na rególacji jest jakas tam wartosc HC która powinna wynosić 100 no max 200 dla starszychaut a ja mam 800-1200:( A mozna sprawdzić jakoś czy silnik krokowy jest dobry?

Ad3. A wiesz może jak ten czujnik sprawdzić? Trzeba poprostu kupic nowy czy mozna jakos sprawdzić czy on działa?

_________________
Audi 100 '89 2.3 NF LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2008 11:44:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Czujnik ciśnienia oleju jest z tyłu głowicy, kosztuje 15 zł. Wkręć nowy i zobacz co się będzie działo.
Tylko kup czujnik takiego samego koloru jak oryginał...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: