Zapewniam Cię, że to nie zawór wypalił dziurę w tłoku ... lecz
lejący wtryskiwacz. Podczas tak rozległej naprawy zainteresuj się kondycją tych elementów (tzn. wtrysków), bo zagraża Ci powtórka z wątpliwej rozrywki ... .
Jeżeli będziesz zmieniał na głowice od BAU, BCZ, BDH lub BDG - powinieneś to zrobić łącznie z wymianą
kompletnej obudowy filtra oleju oraz zaworkami zwrotnymi systemu olejowego.
Byłoby ideałem gdybyś zdobył głowice razem z nowym typem kolektorów ssących ... oraz (ale to nie obowiązek) turbinką z numerem katalogowym kończącym się na "S" .
W sprawie instalacji wtryskowej polecam Ci tylko i wyłącznie "Bosch Service Śmietana - Tychy Kobiór" (można się domówić wysyłkowo).
W sprawie wałków zachęcam do skorzystania z opcji szukaj - znajdziesz wszystkie interesujące Cię zagadnienia - a jeśli czegoś brakuje - pytaj dalej
.
Przy składaniu silnika koniecznie zwróć uwagę na dobór uszczelek pod głowicę odpowiedniej grubości oraz obligatoryjną wymianę śrub ... .