hej,
mam znowu problem... z 90tką. Jak wiadomo , tam siedzi silnik 7A. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa, i było ok, znaczy myślałem, że jest ok, bo w dłuższą trasę nie wybrałem się po założeniu, tylko dopiero dziś, trasa 30 km w jedną stronę. Myślałem, że po wymianie pompy będzie wszystko OK, ale się myliłem. Opiszę co się dzieje, już po wymianie pompy, bo ja powoli tracę pomysły.
Auto zachowuje się jakby właśnie pompa nie wydalała - jedziesz jedziesz, i nagle żabka, krztusi się, przestaje ciągnąć, jak wciśniesz sprzęgło to prawie gaśnie. Co więcej ! Jestem w stanie wywołać tą sytuację specjalnie,jak auto wjeżdża w prawy zakręt - momentalnie zaczyna się krztusić. Jak wjeżdża w lewy , to też, ale nie zawsze. Co więcej! Objawy te nasilają się w miarę nagrzewania się auta - np. jak postoi i odpalę, to przejedzie kilka kilometrów bez problemów, ale potem z każdym przejechanym kilometrem jest coraz gorzej, najpierw zaczyna się krztusić w zakrętach, potem już ma problemy w przyspieszaniu na prostej, tak jakby falami przyspiesza, a potem już nie daje się jechać Ważne! Paliwa jest dość, ponad 20 litrów w baku. na początku wydawało mi się, że dolanie paliwa pomaga, ale chyba jednak nie, bo dziś zatankowałem jak wracałem z trasy, i pomogło na chwilę, potem już dupa, ledwo się dokulałem do domu, a obciachu co niemiara.
Dla mnie objawy wyglądają na coś z układem paliwowym, niestety nie jestem w stanie stwierdzić co jest...
Co jeszcze.... jak się krztusi to pompa paliwa tak jakby dostawała zmienne napięcie, zmienia się jej dźwięk.
wlałem do baku środek na przeczyszczenie układu paliwowego, taki co to na stacjach sprzedają, i żadnego efektu...
Nie wiem czy 7A ma jeszcze jakieś dziwne czujniki co mogą takie objawy powodować...
W każdym razie - czekam na sugestie, bo jestem mega znerwicowany już przez to auto. Zaraz wezmę chyba lawetę i ją wyekspediuję na ślunsk...
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|