.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 15:05:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2 turbo AAN] Nierówna praca silnika
PostNapisane: 11.cze.2008 20:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
witam, mam problem z silnikiem. polega to na tym ze silnik dostal wibracji, nie ma mocy, chodzi jak traktor i słychac jak ucieka cisnieni spod pokrywy zaworów od strany napiusu 20 V tzn od strony kabiny. czy to mogą byś swiece czy cos poważniejszego? :(

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 22:09:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
po pierwsze poodpinaj po kolei pojedynczo wtyczki z wtryskow i patrz
czy po ktoryms nie bedzie roznicy

po drugie jezeli komp w miejscu doladowania pokazuje caly czas 0.0
zdejmij czarna oslone z grodzi od strony motoru i zobacz tam
przy czarnej malej puszeczce czy nie spadl przewod

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2 turbo AAN] Nierówna praca silnika
PostNapisane: 12.cze.2008 23:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
lukas2542 napisał(a):
słychac jak ucieka cisnieni spod pokrywy zaworów


jeśli dobrze opisałes objawy to nie wróże nic dobrego dla silnika :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 11:11:26 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
maciu napisał(a):
... jezeli komp w miejscu doladowania pokazuje caly czas 0.0
zdejmij czarna oslone z grodzi od strony motoru i zobacz tam
przy czarnej malej puszeczce czy nie spadl przewod


w opisanej przez ciebie sytuacji komp będzie pokazywał cały czas 0,9 - 1,0 - ciśnienie atmosferyczne. Fajnie gdyby to było tylko to, ale niestety, mnie to spotkało i takich objawów jak kolega opisał nie było...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 16:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
maciu napisał(a):
... jezeli komp w miejscu doladowania pokazuje caly czas 0.0
zdejmij czarna oslone z grodzi od strony motoru i zobacz tam
przy czarnej malej puszeczce czy nie spadl przewod


w opisanej przez ciebie sytuacji komp będzie pokazywał cały czas 0,9 - 1,0 - ciśnienie atmosferyczne. Fajnie gdyby to było tylko to, ale niestety, mnie to spotkało i takich objawów jak kolega opisał nie było...


no racja 0.0 czyli 1.0 ;)

a co było? nie bądź taki tajemniczy

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 19:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
maciu napisał(a):
arthurr napisał(a):
maciu napisał(a):
... jezeli komp w miejscu doladowania pokazuje caly czas 0.0
zdejmij czarna oslone z grodzi od strony motoru i zobacz tam
przy czarnej malej puszeczce czy nie spadl przewod


w opisanej przez ciebie sytuacji komp będzie pokazywał cały czas 0,9 - 1,0 - ciśnienie atmosferyczne. Fajnie gdyby to było tylko to, ale niestety, mnie to spotkało i takich objawów jak kolega opisał nie było...


no racja 0.0 czyli 1.0 ;)

a co było? nie bądź taki tajemniczy



nie wiem czy dobrze rozumiem ale chodzi o doładowanie turbiny? zegar turbiny pokazywal wiecej przy wciskaniu gazu ale raczej tego nie robilem. mniejwiecej usterka jest juz zlokalizowana. cewka poszła się jeb.... swieca szlg trafil tez, wyduchalo uszczelke pod pokrywą zaworów. mam nadzieje ze na tym sie zakonczy. jak bede wiedzial wiecej to napisze. auto stoi u RS serwis we wrocławiu ale w tym starym u niejakiego pana Śmietanki - fachowca od 2,2 turbo ( chyba, się okarze po naprawie). a jak by sie ktos pytal ile cewka kosztuje to za 530 zł BOSCHa mozna kupic nówke, bo nie uznaje czesci uzywanych.

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 21:30:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nowa cewka :):

może zacznij od wywalenia lpg? :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 09:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
maciu napisał(a):
nowa cewka :):

może zacznij od wywalenia lpg? :peace:



powiem szczerze ze bardzo mocno się nad tym zastanawiam :): ale koszty Pb są coraz większe i chyba poczekam az obniżą akcyze :D

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 11:40:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
zanim cokolwiek zaoszczędzisz zajedziesz ten motor swoim lpg i tyle

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 22:28:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
lukas2542 napisał(a):
maciu napisał(a):
nowa cewka :):

może zacznij od wywalenia lpg? :peace:



powiem szczerze ze bardzo mocno się nad tym zastanawiam :): ale koszty Pb są coraz większe i chyba poczekam az obniżą akcyze :D


jak ci padnie cewka i kupujesz nową za 5 stów to co ty się przejmujesz
cenami benzyny :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 23:19:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A potem i tak padnie moduł od cewek, głowice spękają do reszty.. itd itd ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: