.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 23:54:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 2,5 tdi AAT DŁAWI SIE PRZY WYZSZYCH OBROTACH
PostNapisane: 05.sie.2008 19:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
WITAM . MAM TAKIE PYTANKO ?
PRZY PRZYSZPIESZANIU I POWYZEJ 2500 OBR/MIN SILNIK ZACZYNA PRZERYWAC (DOSTAJE CZKAWKI) A PRZY PEDALE W DESKE DOSTAJE JAKBY ODCINKI . CZY TO MOZE BY COS ZWIAZANE Z TURBINĄ A DOKŁADNIEJ CIŚNIENIEM .WYGLADA TO TAK JAK BY PRZY WYZSZYCH OBROTACH BRAKOWAŁO JEJ CZEGOS

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 09:47:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To raczej nie jest wina turbosprezarki lecz pompy wtryskowej. Masz nastawnik do czyszczenia ale pompe do regeneracji, poniewaz przy wyzszych obrotach nie jest w stanie podac dostatecznej ilosci paliwa stosownie do obciazenia. Wymien filtr paliwa bo tez daje podobne oznaki i sprawdz czy w przewodzie przezroczystym, ktory idzie do filtra paliwa nie pokazuja sie pecherzyki powietrza.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 17:40:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
witaj kolego .
HHH no cóż nie pocieszyłeś mnie zbytnio tym info ale juz mnie chyba nie jest w stanie nic zdziwic i zaskoczyc ,a co do nastrawnika czy mozesz mi jakos po kródce wyjasnic lub dac jakis namiar na instrukcje albo cos podobnego zeby samemu to wykonac. doczytałem sie tu i uwdzie ze chodzi tu o zbierajace sie opiłki metalu na nastawniku i tu główny problem i jeszcze jedno pytanie czy procedura jest podobna do czyszczenia pompy (nastawnika ) od v6.
Pozdrowionka

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 18:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
zacznij od wymiany filtra paliwa, nastawnik na razie zostaw w spokoju.
Diagnoza przez internet mówi, że brakuje paliwa. A jeśli winny jest nastawnik, to bardziej obstawiał bym uszkodzenia niż zabrudzenie. Zabrudzony owocuje trochę innymi objawami.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 20:46:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
no tez tak pomyslałem ze od tego zaczne, czyli od najłatwieszego a tym bardziej ze nawet nie wiem kiedy był wymieniany poniewaz niunie mam od niedawna( 4 miechy) i jestem w fazie sprawdzania wielu zeczy i wymianie oczywiscie ,z tym dławieniem to jeszcze jest tak ze wieczorkiem odpaliłem niunie a stała nie palona od wczoraj i jak nigdy tego nierobie to postanowiłem ja przegazowac na prawie zimnym silniku i tu moje zdziwienie bo nawet deka nie zadymiła i zero czkawki dopiero jak ja przegoniłem i złapała pełnej temperatury zaczeła czkac . co za djabeł tam siedzi nie mam pojecia ale jutro mam wolny dzionek i troszke z nia powalcze zobaczymy jakie beda tego efekty :?:
ps.a tak wogule to ustawiałem w niej kat wtrysku i zauwazyłem ze przy pompie sa wyrobione fasolki czyli otwory do srób mocujacych pompe .niestety pod podkładkami nie było tego widac :!!: :!!:

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 21:39:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
przy pompie sa wyrobione fasolki czyli otwory do srób mocujacych pompe


...a jakbyś Kolego bez tych "fasolek" ustawił kąt wtrysku??? Moim zdaniem należy zrobić słynne na tym forum logi vagiem.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 21:49:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
no własnie kolego to zrobiłem i dopatrzyłem sie ze jest zle ustawiony i o dziwo nastała poprawa i to znaczna.szkoda tylko ze AAT jest toporny i niestety tylko grupa o i niewiele znaczaca klima czy abs został tylko problem z czkawka :)

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: