nie ma co gdybać tylko po kolei sprawdzać
dzieje się to też na wolnych obrotach? Jesli tak to stosunkowo prosto zlokalizujesz który cylinder niedomaga - kombinerki izolowane i po kolei ściągaj fajki ze świec - za którymś razem nie usłyszysz zmiany w pracy silnika - masz niedomagający cylinder. Potem sprawdzasz świecę/ kabel (możesz podmieniać żeby ustalić czy winny jest któryś z tych elementów), jeśli elektryka ok - zostaje szukanie w paliwie - gorsza sprawa...
_________________ dawniej: A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP A100 C3 2,3 B+G 2001-2004 A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005 w AKP: S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana ) A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013 A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -
|