.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:44:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABC 2.6 V6] pompa paliwowa, brak zasilania
PostNapisane: 18.cze.2008 11:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich,

Zaczne moze od tego jak to sie stalo. Jechalem sobie samochodzikiem z domu do pracy, wyprzedzam kolejne samochody,a tu nagle zonk wylaczyl mi sie silnik. odpalam go w locie, ale niestety nie chce wogole odpalic. Staje na boku, pcham pod stacje i zaczynam dochodzenie co sie stalo. Kilka razy prubowalem jeszcze odpalic, ale wogole jakby paliwa nie bylo, wiec moje podejrzenia pompa paliwowa padla (czasami jezdzilem na prawie pustym zbiorniku ). Paliwo napewno mialem wiec odpada brak paliwa. Jakosc paliwa ( shell VPowerRacing ), wiec chyba nienajgorsze. Zalamany, poszedlem do pracy i zaczalem przegaladac koszt pompy paliwowej. Po pracy wzialem miernik i przyjzalem sie bardziej pompie. Co sie okazalo , nie dociera wogole do niej prad. Tym tropem poszedlem dalej, okazuje sie ze nei dziala sterownik do pompy przy bezpiecznikach, tez nie ma pradu. jak wlaczylem srubokretem elektromagnes to tez barkuje pradu do sterowania pompa. Tu stanalem, nie wiem co dalej sprawdzac. Moze pomozecie. pozdrawiam

Damian

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:08:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
obwod zasilania pompy jest prosy. akumulator-przekaznik-bezpiecznik-pompa. zmierz po kolei, gdzie ginie napiecie i bedziesz wiedzial.
przekaznik jest zalaczany z ECU lub twojego palca jak go otworzysz :). przkaznik na stale wisi na aku takze napiecie powinno byc caly czas. bezpiecznik chyba nr13.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 16:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jeśli ecu nie będzie miało jednej z mas podłączanej bezpośrednio do silnika też nie zadziała tak kiedyś kolektor montowałem i zapomniałem podpiąc masy od ecu to wcięło pompę i iskrę

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 16:48:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ta masa podpięta jest z lewej strony patrząc od przodu auta do śrub kolektora ssącego z tyłu silnika -dośc grube brązowe przewody lub gdzięś w pobliżu dokładnie nie pamiętam

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 10:39:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Okazalo sie jednak ze to pompa, nagralem na komorce czy sie elektormagnez zalancza czy nie jak przekrece kluczyk i co sie okazuje, zalanacza sie dwea razy i potem odcina od pompy zasilanie, pewnie dlatego ze wykrywa ze pompa i tka nie ciagnie.

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 20:47:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podpinam się pod temat ,moje s6c4 aec ,autko miało problemy przez ostatnie kilka dni z odpaleniem ,zakręciłem rozrusznikiem po chwili załapało zatelepotało silnikiem jak by za mało paliwa dostawało po chwili zaczeło pracować normalnie
,potem przełączało się na gaz i było ok ,

dzisiaj rano zapaliło zatelepotało i zgasło ,nie pali na pb i nie pali na gazie w trybie awaryjnym ,brak prądu na pompie ,pompa działa na krótko pod akumulator ,na wtryskach napięcie 4.8 v jeżeli podłączam miernik dwóch kablach brak napięcia ,prąd pokazuje mi gdy mierzę napięcie na jednym kablu i masie oraz na drugim kablu i masie ,

pozostaje mi chyba sprawdzić przekażnik (ktoś może podpowie który to numer i w razie czego jak go zewrzeć na krótko ) czy może stacyjka coś nie bangla ,lub gdzie znajduje się ta masa która prowadzi do ecu

update przekażnik 208 (próbowałem zamknąć obwód palcem i też nic ) bo o ten chyba chodzi załancza się przy odpalaniu czyli wnioskuję ,że od ecu do przekażnika wszystko jest dobrze ,czyli przerwa gdzieś w obwodzie pompa przekażnik ,tylko nie ogarniam dla czego prąd nie dochodzi do zasilania wtryskiwaczy gazowych i nie mogę odpalić na gazie

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: